Separera namn med ett kommatecken.
Ni måste välja "Silver" för att få rätt pris - 9680 SEK - defaultar till moonstone.
Tele2 förstås.
Är väl då bara att göra en anmälan till ARN. Ju fler som gör så desto bättre.
Håll oss gärna uppdaterade
Nu blev min iPhone 17 Pro Max 2TB från Tele2 makulerad. :(
Tror inte det är en så bra idé att skicka runt för ju fler som beställer desto större sannolikhet att det inte blir av. :)
Hej! Har en Tab S9 128GB Wifi i nyskick (köpt maj 2025 från Samsung) med Samsungs Smart book cover. :) Knappt använd - perfekt skick (inga repor)....
Hur så? Går ju som 4490 sek som ny. Bara 90Hz IPS LCD. Tab S9 med garanti (köpt i maj 2025) har ju 120hz Oled för bara 1000 sek mer och då får du...
Tja! Vet inte om din budget men har en väldigt lite använd Samsung Tab S9 128GB wifi med kartong + alla tillbehör + Smart Book Cover keyboard...
Bara allmänt quality of life improvement tips: Du får rabatten utan att behöva skicka in telefonen. Ta istället och skicka in telefonen/enheten...
@Putte i Parken Köpte en S25 Edge av mig - allt gick supersmidigt. :) Rekommenderas!
Fick precis hem min S25 Edge Icy Blue 256Gb om du är intesserad. 5000 sek - hade också planerat använda som inbyte, men säljer hellre till någon...
Nu ändrade status för min 25 edge icy blue 256gb till fraktförberedelse :cool:
Hittade flera diskussioner kring detta:...
Du borde nog jämföra med riktiga butiker utomlands och inte Movertix som säljer begagnade mobiler som om de vore nya. Vill du ha en billig...