Separera namn med ett kommatecken.
Den versionen funkar bra.
Testar waze just nu, för att maps vill inte varna för hastighetskameror när jag kör bil, vilket waze gör i alla fall. Är väl helt ok,.men nog...
Juni uppdatering är kommen till min S25U.
Idag kom poängen hos mig.
Samma här med Oktober som sista uppdatering. Testade att rensa de senaste uppdateringarna för Google Play, för att därigenom "tvinga " fram den...
För info angående förlängning av Premium abonnemanget, som Google Pay kunder ( som betalar via Google) Så måste jag säga upp mitt livstids abb....
Beställt en liknande hub från Amazon som kommer på Måndag, så det blir intressant att pröva! Tack så mycket för info :-)
Har en fundering att använda min s25 Ultra som en mellanstation när jag är ute och fotograferar fåglar. Behöver då att tanka över bilder från...
Har ett Kindsuit,silicon och ett clear skal som köptes billigt med rabatten som fanns,men väntar på att PeakDesign ska släppa sina s25 ultra skal....
Håller med där.
Min hade samma inbytesförslag på en 512gb.
Samma här.
Bra sammanfattning av liknande erfarenhet hos mig från en s23u och samma känsla hos denna s25u som känns lenare och rappare överlag. Mer nöjd än...
Tack för info! Här har jag försökt minimera förbrukning genom att stänga av funktioner osv. och så finns kanske den enklaste lösning framför mig
Har 2 sim kort i mobilen och frågan kom upp om mobilen förbrukar mer ström, eller har den någon smart funktion som reglerar det vettigt? Extra...
Drog hem en 450mb stor uppdatering, men det står fortfarande 1 maj.
Samma här på vissa ställen.
Kommer till din sida som är länkad,men där finns ingen information eller något ställe att gå vidare till.
Finns det någon störning idag? Samtal kopplas ner direkt med fello. Kollega med Telia samma sak. Kör s23ultra. Inkommande fungerar bra.
Och nu till lunch så kom det mail att de är på gång!
Efter 2 veckor så har jag ännu inte fått någon kartong/brev/fraktsedel, så att jag kan skeppa iväg min gamla mobil som ett inbyte mot en s23ultra....
Samma fråga här,fick du något svar på detta?
Kan endast användas på q995b tills den sista augusti. Gäller 40% Slut i lager hos samsung tyvärr. Men vem vet,testa på andra limpor?...
Tack snälla!
På min s22 Ultra vet jag hur man kommer in i utvecklarinställningarna, men på klockan?
Nejdå,jag hade över 800kr i rewards,så därav priset.
Tack för den koden, det blev en Galaxy watch 6 graphite, 44mm bluetooth med Galaxy Watch6 Extreme Sport Band (graphite&etoupe) och dessa buds2 som...
Fråga om dual sim och Telenors årssurf "Mobilt bredband och smarta prylar" Jag har Fello idag och är nöjd, men i stugan är det riktigt risig...
Telenors årssurf ser ut att vara till " Mobilt bredband och smarta prylar" som de uttrycker sig. Det fungerar att placera simkortet i din mobil...
Hej! Jag använder idag Fello och är så nöjd man kan vara med täckning och pris ( senior pris 155kr/28gb i månaden) men nu kom problemet med dålig...
[MEDIA] View: https://youtu.be/XME4lmxMSMM
Edit: Hörlurarna låser sig i AUX mode, med blå diod, istället för grön diod, när jag dubbeltrycker på volym upp eller ner. Inget ljud kommer och...
Just nu trådat mot PC´n via en Fiio K5 Pro och en THX 789 amp. Låter krispigt, klart och i mina öron helt fantastiskt. Hörlurarna är påslagna, så...
Det stämmer.
Håller med. Har haft dem 1 dygn nu och håller dem redan högre än mina hifiman 4xx och dt 1990 pro. Har däremot en begynnande hotspot på huvudet,...
Hej på er! Har i dagsläget en Galaxy Watch 5 pro, men såg nu rykten om efterföljaren och dess funktioner bl.a högre dpi och större skärm,bättre...
Hej! Har en S22 Ultra 128gb som jag eventuellt funderar på att byta in hos Samsung, men värdet blir 5100kr och jag kan inte se om dessa extra...
Hos Samsung så skriver de att med alla operatörer, så är det utan bindningstid, så därav min fråga om det är möjligt att köpa mobilen, för att...