Separera namn med ett kommatecken.
Då är jag iallafall inte ensam om det. Jag bytte till mitt egna nummer nu. Men jäkligt märkligt att man inte ens kan välja att stänga av...
Ja precis det är så jag får göra.
Enda lösningen jag kan komma på eftersom det inte går att stänga av är att lägga in mitt egna telefonnummer som nödnummer.
Nej jag fattar inte heller. Och dessutom måste man svepa för att bekräfta. Men det har hänt 10 gånger på någon vecka. Det enda jag gör är att ha...
Tack, så jäkla dumt
Fråga: kan man slå av funktionen att man med hjälp av sidoknappen kan ringa sos genom att trycka några gånger på sidan. Jag vet inte hur många...
Låter märkligt, använder mina till min S25U och alla jag pratar med säger att det är så bra ljud, tydligt osv trots att det ibland är brus...
Om man får ett nytt fysiskt kort då giltighetstiden gått ut, behöver man lägga till det på nytt då för att det ska fungera med wallet?
Ja det håller jag med om. Jag laborerade lite med det där igår, du kan ringa till hörlurarna om luckan är öppen och då piper båda lurarna, men om...
Jag testade nu och får samma meddelande fast jag sitter med allt i handen. Jag bockade ur "avisera när den lämnas kvar" i inställningar och då...
Samma här, tycker de är bra i början men blir snabbt väldigt hal och samtidigt svår att hålla rent skalet
Köp Spigen Galaxy S25 Ultra Mobilskal MagSafe Nano Pop - Svart på TheMobileStore.se Det här kör jag med. Riktigt bra grepp, tunnt och snyggt.
Tidigare har det varit så att när man startat om telefonen har det kommit upp en ruta om Sim kort e-sim att den ska söka efter sim kort så har...
Går det att stänga av aviseringen om bakgrundspositionering som poppar upp ibland från vissa appar?
Kollade min nu och inga problem alls.
Jo absolut men skulle vilja veta om det går att lösa med sms också. Tack för tipset om tasks
Jag brukar ofta skicka tidsinställda SMS till mig själv som påminnelse men sen jag bytte till min S25U så går det inte längre. Antagligen pga rcs....
Då kanske du kan hjälpa mig... När man går in på en webbplats man inte varit på tidigare så ska man acceptera cookies osv då anpassas inte sidan...
Vilken webbläsare använder ni? Jag har kört Chrome i många år på alla mina telefoner men nu har jag sneglat lite på Samsungs egna. Någon annan...
Amazon.se Inget jag testat dock
Ingen aning faktiskt tyvärr
[MEDIA] View: https://youtu.be/sC6MIoSEYRQ?si=UNV_mNVo7PM03TjZ Detta borde väl funka så man slipper reklam om monopol candy crush och allt vad...
Galaxy S25 Ultra Screen Protector | Easy Slide Privacy Tempered Glass Jag kör med detta, finns väl en utan privacy också. Lätt att applicera och...
Min fingeravtrycktsläsare är där röda ringen är
Jag har halebop och enda gången samtal bryts är när jag pratar med en polare som har Comviq (vanligt sim-kort) Annars bryts de aldrig om det inte...
Tack för tipset, fick en leverans med 4st igår. Funkar klockrent och ser ut och känns rejäla
Jag ändrade till alfabetisk ordning och då fick jag så. Fick intrycket att det var standard från början när man såg videon
Om ni sveper upp från hemskärmen så att apparna kommer fram, kan ni fortsätta och svepa upp då för att bläddra vertikalt bland apparna. Såg på...
Någon som kan tipsa om någon vettig usb c kabel upp till 100w som inte är allt för dyr. Köpt extrem billiga från Kina och de funkar ju inte. Ska...
Daniel lägger alltid upp intressanta klipp. Har följt hans tips tidigare och alltid varit nöjd [MEDIA] View:...
Var köpte du den? Såg bara att några sålde vit och vill ha svart
Var ett jäkla bra pris på den. Synd att den inte funkar för att ladda klocka för det behöver jag
Någon som har provat en sån här eller liknande? Tyckte denna såg bra ut. Samsung Galaxy S25 Ultra Qi2 Magnetisk trådlös Laddningsstation 3-i-1,...
Jag kör med detta och är riktigt nöjd Galaxy S25 Ultra Case Ultra Hybrid Neo One (MagFit + Qi2 Ready)
Jag gör det. Tycker det funkar bra
Vilken app för att öppna/hantera PDF använder ni? Finns det någon bra gratis app?
Jag har visserligen den redan installerad på min men den funkar utan problem
Hittade inställningen nu
Men du! Det hade jag verkligen inte tänkt på, jag trodde man skulle svepa just i mitten. Nu gick det ju betydligt lättare.
Hur ställer man in det?