Separera namn med ett kommatecken.
Jaha, då bjuder jag väl 700 inklusive frakt då!:)
Vad medföljer vid köpet? dvs, får man med låda osv?
Nej vanlig S4, men jag antar att du fått så många bud nu och kommer ha svårt för att bestämma dig så till slut blir det inte ens nå byte med...
Vilken butik är den köpt i och har du något sätt som du kan bekräfta på att den inte är stulen?(ta inte illa upp, man vill ba ta vara säker innan...
En S4 och en S3? S4 i nyskick och S3 i "nästan" nyskick.
Jag hade planerat att göra det, men ville först se vad folk på forumet tyckte och tänkte så att när jag väl går och känner på mobilen så vet jag...
Haha jag är inte den som strävar efter att ha det senaste bara för att det är det senaste. Men vem vet, jag kanske lyckas byta bort Z1 och lite...
Haha shit, du hade mycket o säga om Z1:an. Jag kommer i princip byta allt som är stock på mobilen, så som tema, tangentbord, webbläsare, sms app,...
Nej da, dåliga betraktningsvinklarna ser jag nästan som ett plus ;) Men jag får nog ta en sväng förbi någon mobilbutik och känna på Z1 ordentligt...
Okej tack! :)
Hur är batteritiden om man räknar i "skärmtimmar"? Min S4 orkar i ca 4h och en kvart ±30 min.
Vilka är de andra felen? Jag har läst att skärmen på Z1 är mer naturliga jämfört med S4ans. Tycker att det är onödigt att lägga pengar på en ny...
Close enough som du säger ;) sämre betraktningsvinklar ser jag bara som plus, haha. Men hur lång tid är batteritiden på Z2 om man räknar i antal...
Tänkte att det kanske var någon som äg/t/er båda som kunde svara på mina frågor:)
Jaha så det skulle vara att byta ner sig isåfall? Jag frågade här på forumet då jag inte vet särskilt mycket om Z1, så det är bara bra om folk ger...
Den har bättre processor och jag har läst på vissa ställen att Sony mobiler har mindre bloat o är därmed snabbare. Och grejen är att jag kommer...
Hej! Jag undrar vad ni Z1 ägare tycker om mobilen och undrar ifall det skulle vara värt att byta min S4 mot en Z1 eller inte? Vilka är de största...
Hej! Så som rubriken lyder så undrar jag ifall jag borde byta min S4 mot en Xperia Z1? T.ex. Vad kan jag komma att sakna från min S4 som Z1 inte...
Är inte byte mot en S4:a intressant? Nyskick!
Om den fungerar som den ska, dvs att man skulle kunna streama film från t.ex. Swefilmer eller någon annan streaming sida så tar jag sem gärna för...
Finns kvitto/garanti och vilket skick är den i?
Ehh vi skippar allt isåfall, ville ha den innan helgen vilket jag inte kommer få om den skickas imorgon. Lycka till nu.
Okej, vad skulle det gå på isåfall?
Säg till när du kan tänka dig att skicka med postförskott.
Tyvärr, han känner ba sig säker med postförskott då han inte "litar" på forum o liknande. Men säg till ifall du ändrar åsikt :)
Okej, skulle vara perfekt om du kunde skicka den så snabbt som möjligt då han e i behov av en ny mobil för att hans galaxy s2 stängs av lite när...
Okej men skulle du ändå kunna lägga upp ett par bilder till sen undrar jag ifall du kan skicka mot postförskott? :) brorsan känner sig inte så säker.
Är det något annat än den där "repan" på skärmen som man behöver känna till? Typ att den börjat strula eller något liknande på sistone? Eller...
Brorsan behöver en ny mobil och har funderat på en z ultra, vilken butik och vilket datum är den köpt? Och vart bor du?
Är inte en S4:a intressant da? Den är i absolut NYSKICK! Alltid suttit på skärmskydd och skal. Köpt på MediaMarkt i Juni.
Tack, det uppskattas :)
Det skulle jag gärna vilja göra, men jag bor tyvärr i Örebro och inte i Stockholm, så det är inte riktigt värt att åka ända dit för en mobil.
Tack för bilderna, men de är av lite väl dålig kvalité så jag kan inte direkt se vilket skick den är i eller om den har några repor eller ej, så...
Men lägg upp ett par bilder, är intresserad av mobilen och försök att få de repor som finns :) Mvh
Jaha okej? Så du var en "testpilot" da? :) Men släng gärna upp bilderna då jag intresserad. Vill se ifall den har några större repor, sen skulle...
Vilken butik är den köpt ifrån? Och kan man få ett par foton på den så man får se vilket skick den är i?
Det var en som såldes för 3400 för någon dag sen och den var i nyskick, sen så går det att köpa en note3 för 3300 här på forumet:) men hör av dig...
Är inte mitt bud på G Flex tillräckligt bra? ;) nej men jag höjer väl mitt bud till 2500 skr.
Vilken butik är G2:an köpt ifrån?
2000 kronor exklusive frakt för G flex! :D