Separera namn med ett kommatecken.
Yep det som är grejen. När man vet om kanten är det riktigt irriterande.
Trist. Tycker du skall gå in och kräva din rätt. Jag skrev i felbeskrivningen att det INTE är OK med minsta deffekt på skärmen på en sådan dyr...
Update: Jag skickade in plattan på reparation. Råkade dock skicka in den till fel ställe då jag misstog köpet av min Xperia Z-telefon för Xperia...
Min sambo köpte en N7-2013 på BestBuy i New York. Funkar fin fint. Är supernöjd. / Henrik
Har hittat denna, men dock inte lyckats beställa den ännu då de inte har den i sin "svenska" butik:...
Jag har nyligen noterat att min Sony Xperia Tablet Z har en liten defekt(?). Displayens kant på motsatta långsidan av Sony-logo har en svag...
Kan hålla med om att Nexus 7 är lite overkill :-). Det som är bra med en surfplatta är ju att man kan köra touch, tillskillnad mot en Raspberry...
Hej alla, Jag hade tänkt köpa en Logitech UE Radio för att spela upp radio i köket då jag alltid har problem med FM-mottagningen där. Men efter...
Vad kör du för clockwidget? Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Det är troligt att det har läckt in och orsakat kortslutning men att det sedan torkat. Största risken skulle kunna vara korrosion på kretskortet...
Ood, bra kommentar. Vi kommer faktiskt ha så i Iphone-versionen på direkten. Inte för att någon här bryr sig men men ;) (var dock tvungen att köpa...
Nej. Vi utgår från ratingen som användaren har när spelet avslutas. Ratinguträkningen kan heller inte "överlappa" om t ex två spel avslutas...
Angående spelplan så har vi inte samma pga rättighetsproblematik. Vi förstår att det är svårt att locka över folk från WF. Dock är vår app en...
Ny release! Version 0.0.12 * Enbart stabilitetsförbättringar (krascher som inkommit via Android Market Publish-sidan).
Skulle gärna prova en gratis-variant innan man köper. Hur räknar du ut datorspelarens bästa ord? Kör du en s.k. DAWG (Direct Acyclic Word Graph)?
henq, Kan man se versionsbeskrivningen i appen (den man lägger in via utvecklare.appland.se)? Har letat lite men kan ha missat det!
Ny release! Version 1.0.11 med, * Sparar brickornas position om man går ur appen. * Förnamn och efternamn är frivilliga när man registrerar sig....
Ny release idag! Version 1.0.10 med, * Statistik-ruta för respektive spelare om man klickar på spelarens profilbild i spellistan. *...
* Angående spelplanen så håller vi på att kolla så att man kan få välja ett tema med högre konstrast. * Angående brickorna så provade jag att öka...
Jag vaknade upp klockan 3 igår natt (sjukt men sant! :-) och insåg att jag hade en rejäl bugg när det gäller att spara brickorna. Har därför...
Laddade nyss upp en app där detta skall vara fixat. Plus ett antal stabilitetsförbättringar. Prova gärna och återkom med feedback!
:-) Skall fixa lite topplistor nu tänkte jag, plus de features som folk påpekat tidigare i tråden. Förhoppningsvis en ny release inom någon...
Absolut. Men lägg inte ned för mycket tid på det då jag inte kan lova att vi använder det, men vi kanske kan få idéer!
OK :-). Nu får du dock vit! :-)
Är det någon speciell anledning att du inte gillar att det blinkar grön? Har ändrat till vit nu, kommer i 1.0.5 releasen om ett par dagar /...
Just nu tas de bort efter 72h. Min top prio lista innehåller dock en funktion som tar bort dem manuellt. Angående LED-lampan så har jag inte...
Håller faktiskt med dig så här i efterhand att vi skulle kunna gjort den mer Android-lik så tog det inte som en diss :-). Däremot så tycker jag...
Står nästan som #1 på min to-do-lista! / Henrik
Yeps, agree, men det kom efter vi låste designen ;). Det är bra att det kommer design guidelines, vi kommer definitivt ta lärdom av dem i...
Ge mig exempel på en app som är snygg och har Androids standardknappar. Till och med Spotify kör rundade knappar. Det är iofs ingen ursäkt, men...
Jag håller med om att det är likt iPhone-UI. Men det var inte förrän ett par veckor sedan som Google kom med bra exempel på UI-design. Skulle...
Tjena alla! Vi på Betapet har skapat en ny app. Tidigare hade vi Betapet Mini som tyvärr inte riktigt passade till mobila enheter (pga...
Update igen: Hämtade ny platta, gick tillbaks till kontoret. Öppnade, startade OCH upptäckte oljefläck. Gick tillbaks igen och fick en ny direkt...
Update: Får hämta en ny platta hos Telia idag även om min gamla skickades till Anovo...
Min update: Lämnade in plattan för oljefläck den 16/8 (tisdag). Kollade på Anovo men de hade bara mottagit förhandsbesked och ej produkt den...
Läste något om "skälig tid". Inte speciellt precist :-(
Finns det någon maxgräns för vad det får ta att reparera innan de måste ge mig en ny?
Lämnade in min Tab idag för reparation pga oljefläck. De skulle skicka den till Anovo ASAP, men det gör knappast någon skillnad :-)
Galaxyn är bra utomhus, men det är då man ser eventuell "oljedefekt". Har tyvärr det på min platta och den uppkom ca 3 veckor efter köp. Skall in...
Jag är väldigt nöjd med min första platta. iPad har väl inte widgets? Bara det gör Galaxy Tab värd sitt pris! Alla spel med 3d support jag provat...