Separera namn med ett kommatecken.
Jag har samma problem fast de har blivit än värre. Telefonen stänger nu av sig lite spontan när som, den är nu totalt opålitlig, jag är sjukt...
Jag har en vanlig WF, den var seg och hängde sig stup i kvarten, gick knappt att använda som telefon trots rensning av appar mm. Samma fenomen...
Oj vad grymt skönt det var att äntligen byta mjukvara till min gamla WF. Kör nu med CM7 och den funkar fin fint för mig. Känns som att jag fått en...
Hej på er. Är det någon mer än jag som tycker standard webbläsaren i wildfire är ganska dålig? Långsam svår med koder och inloggning Fattar...
Håller helt med heeke, fast det räcker att du gör ändringen en gång så ligger den kvar där så det är inget problem
Får bli en bild [IMG] Uploaded with ImageShack.us
Väldigt bra kamera i Wildfire med tanke på att det är en budget mobil. Det blir oxå bättre om man går in och ändrar lite i menyn beroende på vad...
De verkar som att några stycken haft problem ljudet pga simkorten, kolla om du har ett gammalt och byta till ett nytt i så fall.
mediamarkt malmö 2580 kr, det varierar ganska kraftigt
Hehe, på sambons telenor fick vi betala 250 för nytt simkort, jag fick gratis från tele2 för några år sedan. Känns som att det är lite godtyckligt...
Det är nog tyvärr som du skriver, kanske att programmet som rekommenderar appar till dig skulle kunna hitta spel som fungerarar bättre. För 2000...
Det var några år sedan det var gratis :cry:
Skulle tro det är SIM-kortet. Inte alls ovanligt att man har ett gammalt simkort som bara har 2G. För några år sedan gjorde mobil operatörerna...
Då vart en Wildfire beställd, det avgörande för mig i valet var att telefonen är lagom i storlek och ligger riktigt bra i min hand. Desire var...
Du råkar inte ha ett gammalt SIM-kort som bara går på 2G? I så fall är det bara att be operatören skicka ett nytt.
Jag har själv haft lite problem med att logga in på google kontona ibland från datorn, ena gången var det en java uppdatering jag missat och andra...
Vet inte riktigt vad du fick det här med ICA ifrån, jag har i vart fall aldrig skrivit något om att ICA inte ska få tjäna pengar :)
Ja, det är klart att människor vill tjäna pengar, men finns det inga pengar att tjäna blir inget gjort, så enkelt är det. Personligen gillar jag...
Nja, snarare som att för att du betalat för windows så ska allt vara gratis som är kompatibelt med windows, som exempelvis musik mm.
Jag tror du har fel där, några kronor för ett program är inget som kommer att hindra människor från att ladda hem ett program. Det är fortfarande...
Mitt största dilemma med Iphone var att blåtanden var helt låst (kanske finns något sätt lösa det på men de tre vänner jag testa med visste inte),...
Jag tror det kommer att fungera utmärkt med en wildfire ett ental år, det går såklart inte att spela de senaste spelen och ett stort antal appar...
Bra skrivet :) Vet du hur stillbilds kameran på Wildfire står sig i förhållande till Legend?
Det är inte bara den snyggaste, den är i mitt tycke precis lagom i storlek och låg riktigt fint i min hand. Tror dock inte jag kommer att köra den...
En "mini-desire" är precis vad jag vill ha:) Frågan är hur länge man måste vänta innan det kommer en modell som passar in på ens krav, både legend...
Vilket jobbigt dilemma, varit på jakt efter en android telefon i snart i år och varit inne här på swedroid några gånger i veckan för att invänta...