Separera namn med ett kommatecken.
Har hänt mig en gång också. Typ förra veckan.
Provade jag också och är bara en som används tydligen? Startar man livefokus används dock båda märkte jag nu.
Telia kör också volte.
Kopplade precis i laddaren då jag tog korten. Men är sjukt nöjd med min lur. Allt stock, inte avaktiverat något och standardtema. [IMG][IMG]
Ta bort kortet å prova igen.
Jag tog bort kortet en andra gång och sedan funkade det som de skulle [emoji106] har swedbank
Yey [emoji111][IMG]
Några bilder[IMG][IMG][IMG]
Förhandsbeställde inte min men provade att beställa en i måndags och idag fredag hämtade jag ut den [emoji106] är mest glad över laddaren då...
Langa upp bilder på era hemskärmar så man får lite inspiration [emoji4] Här är mitt bidrag. [IMG]
Där har du! [IMG]
Detta är vad jag lyckats skrapa ihop. [IMG][IMG]
Vilken skärmupplösning kör ni på?
Köpte idag en note och la in din xml så får se hur det lirar framöver
Hej. Har idag en iPhone 7 och sneglar nu på note 8an efter några års frånvaro från android. Men blir lite skrämd när en del beskriver...
Ny uppdatering kom precis till min olåsta edge
Hur vet du att ota funkar då nu redan har 5.1.1 ?
Min CSC lär ju ändras från nee till uk men gör det något? Har aldrig riktigt förstått de där med csc och om det blir sämre på något vis?
Nepp!
Tack för all den infon! Ska sätta mig ikväll å köra in custom recovery då jag anser att bara roota kommer man inte långt med ;) vad kör du för...
Så sugen på detta men vet inte om jag ska roota eller ej. Har rootat flera telefoner tidigare så vet hur man gör men var ett tag sen nu och har...
Uppdaterat! Märker dock ingen skillnad :( hoppades verkligen på bättre minneshantering.
Om du triggar KNOX så kan tyvärr inte triangel away ordna knox 0x1. Enbart ändra systemstatus till official!
källa till det? [emoji4] Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Jag kör med zerolemons 7500mah med en brutal batteritid :D
Jag har den senaste bootloaderna och undrar om man ändå kan lägga in danvdh's 4.3 gpe rom han nyss uppdaterat då jag tyckte jb lira bättre än kk....
Är det bara för mig HD Voice inte funkar på omega?
Ingen skillnad på kameran på TW och GE. Då ge luren har tillgång till Samsungs kamera mjukvara. Skickat från min GT-I9505G via Tapatalk
Jag kör på senaste officiella NB9 och är nöjd med den! Skickat från min GT-I9505G via Tapatalk
Foxhound 4.5 ute. Bygger på officiella NB9.
Prova omega files! 99,5% säker på att det finns de du söker där!
Jo jag har tänkt göra samma! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Hello Omega friends, I started the new Omega v18 based on XXUEML1 latest firmware more later, stay tuned .... Skrev indie nyss Sent from my...
Som rubriken säger så behöver jag senaste stock MKF. Då det verkar va nått fel med terafile så kan jag inte ladda ner den ifrån sammobile. Hoppas...
Det är lugnt hittade den! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Kan nån snäll människa plocka upp chronos weather widget och dela den till mig? :-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Flasha stock rom via odin! Alternativt: Inställningar->Konton->Säkerhetskopiera och återställ->Återställning till fabriksdata. Vet dock inte om...
Timpppa rekommenderade MJ5 eller MK8. Men jag skulle prova med MK8 först :)
Boota in till recovery och gör en factory reset där? För du har väll ClockWorkMod Recovery?
https://www.dropbox.com/s/85n6hcdxa6qhmb1/I9505_XXUEMK8_MODEM.rar Funkade kanon med 4.4 för mig iaf.