Separera namn med ett kommatecken.
Du kommer sannolikt inte bli beviljat ett kreditutrymme på 500k på en gång. Men tar du AMEX Elite, så har du sannolikt fått ett par res två för en...
Hej gott folk. Rensade i mina lådor här hemma. Har ett par plattor, iphone 4s, 6, huawei p30pro, Nån sony Xperia telefon. Vad ska man göra med...
även HI Omega 3 Fish 3000mg 240 Softgels från samma säljare 10kr Amazon.se
Har ett par Sony WH-1000XM3 i mycket bra skick, knappt använda. Intresserad?
Visst är det så att en usa resa kostar alltid 60.000p Jo visst, jag bara försöker räkna ut saker å ting. Rätta mig om jag tänker fel. En USA...
150.000p per år är ju jätte mycket. Man ska få ihop 12.500p per månad. 12500/15*100 =83,333kr/månad skitmycket ju edit, ja, jag tänkte fel. man...
ok jag tolkade det som kalenderår. dvs 1 jan - 31 dec. Kan man ta gratis amex kort, och skulle det vara rimligt att komma upp till 150.000 p, så...
Ja, men ska man gå in i Amex när 3 månader redan har passerat?
halloj alla. Har aldrig någonsin haft ett kreditkort och inte deltagit i några bonusprogram. Kan ni ge tips om det är fortfarande värt att gå in i...
musmatta 15 kr Amazon.se
Nu är det säkert många som har köpt en ny TV och undrar vad som ska göras med den gamla. Jag är ute efter en begagnat bra tv till min mor som idag...
har en p30 pro i, enligt mitt tycke, mycket bra skick. finns i sthlm, men kan skickas i originalförpackning. Bud?
Ganska mycket från HUGO BOSS till reducerat pris, dock måste man gå in på varje artikel och leta efter storlek och färg. Amazon.co.uk Best...
Har ett par Sony wh 1000xm3, svarta, i perfekt skick, användes väldigt lite då jag föredrar earbuds. Finns i Solna, norr om Stockholm. Bud?
Herrskor 98kr FBA https://www.amazon.se/-/en/dp/B019YE8F4K/ref=twister_B08D75RQWH?_encoding=UTF8&th=1&psc=1 Damskor mmmm grrrr 13 cm klack 99kr...
fråga - kan man koppla dualshock till PC trådlöst och köra spel via PC utan playstation? Hur laddar man duashocken?
fråga - kan man koppla dessa trådlöst (BT) till PC och spela tex Witcher 3?
ОBS leveranskostnad = mucho dinero
300
tja, har en p30 pro, hel, utan sprickor, olåst, original låda, laddare ingår. finns även freebuds3 i bra skick. färgen är svart, har haft...
Har du möjlighet att leverera denna? Jag har en 65" och den fick knappt plats i min bil. En större skärm får definitivt inte plats. Bor i norra sthlm.
Har xm3 om det kan vara intressant. Mycket bra skick, inköpta december 2019, använda endast under en utlandsresa (flyg 10+10 timmar). Skulle sedan...
Hade gärna köpt den, men bor i Sthlm. Du har inte vägarna förbi med en pickup?
har freebuds 3, jätte nöjd
1. Vågar man beställa från kinesiska återförsäljare? Risk för tull/frakt, andra otrevliga överraskningar?
Hej gott folk Har ett mycket irriterande bekymmer och hoppas på att få hjälp med att lösa detta här på forumet. Jag har alltså en p30 pro, alla...
Okej, fabrik återställning gjord. Alla tänkbara behörigheter har beviljats Google. Telefonen reagerar ändå inte på röst. Igen reaktion alls. Vad...
Gjorde det, men Google Home hjälper din telefon att hitta till andra Google enheter, som chromecast eller smarta högtalare som är Google märkta....
Nej nej, inte home appen. Jag vill bara ge kommando till min telefon. Genom Google assistant appen i telefonen.
kan du tänka dig att sälja för 1500kr+frakt?
1. Google hör inte mig. Inget händer ett tag och sedan frågar google om jag har sagt något, och ska försöka igen. 2. Går ej. Jag kan endast skriva...
Det går att diktera och skicka röstmeddelanden. Går att spela in röst på mobilens diktafon. Jag känner att det måste vara en bugg mellan Google...
Hej gott folk. Gick nyligen över till Android efter 10 år av iOS. Valet föll på en Huawei p30 PRO. Extremt många inställningar som jag försöker...