Separera namn med ett kommatecken.
I have original 4.4.4. version 23.0.1.A.0.167, its the same "problem" on my z2 tablet and it has same version.
Har samma problem, men den finns inte med i anpassning, ikoner för statusfält. Det enda sättet jag har lyckats fått bort den är att starta om...
Odin guide följ den så ska de ordna sig, om du nu kommer in i download menyn, men allt står på den sidan, ics rom hittar du på samfirmware...
Heter ankfot på west. kör väldigt olika champs, men mesta dels blir de kayle, twitch, eller anivia som jag nyss börjat med och försöker lära mig....
ne de är svårt att veta, jag tog hem 480x800 som de ska va, tog den med 75fps och får igång den med en gång. så de verkar skumt.. :/
Inget som jag haft problem med, min tar bra bilder både med fram och bak kameran.
Bara en fråga, har du ändrat fil namnet till bootanimation.zip? kan va lätt å glömma sånt ;)
Japp de ska du få ;) annars går de ju bara att unroota men de ska inte vara några probem att få uppdatering efter en root om man behåller original...
Angående Romen i rommanager så kan inte jag heller ta hem den därifrån, codeworkX finns inte :/ skumt att de bara finns för endel.. ^^ men går...
kör med darkknight och får samma meddelande men de verkar funka ändå.. för den blir vald och skärmstyrkan blir väldigt låg..
Har inga problem alls, körde full wipe innan jag flashade, bootade upp å tog hem lite mods m.m å sen råka jag flasha romen igen, direkt efter de...
Håller med dig, den funkar grymt bra... v.4 va ju riktigt bra men tycker de mesta har blivit mer finslipat.. ;)
Såg först nu att du hade skrivit apocalypse som svar också :P läste igenom lite för fort ^^
Rätt....
Resident Evil är rätt.. ;)
Rätta Svar: 1. 2. 3. 4. Resident Evil Apocalypse(CoccaBurra) 5. Små Soldater (Will)
[IMG][/URL][/IMG] Så får se hur det går ;) Säg till om de är för lätt eller för svårt :P
Japp de gjorde jag :P blev lite snabbt på tangenterna ;) ska fixa iordning så fort som möjlligt ;)
2. Shawshank Redemption Och Demolition man får googleeye, va lite seg att redigera :P
1. Godzilla 2. Demolition man
Varför den bara visar 1 kärna för vissa är för när man kör vanligt utan att göra nått specielt krävande så kör den bara på 1 kärna, det den visar...
Hammerfall - The Metal Age
Tror nog att Samsung väntar tills dem är färdiga för att ge ut det på "riktigt" (Färdigt) annars om dem kommer med läckor för nära inpå så har ju...
Länkar till original roms som du kan ladda ner och flasha via Clockwork Mod Recovery, Om de är nått du undrar över så är de bara du hojtar till.....
Va bra;) de va så lite så ;)
Använd denna, har använt den till min och de funka prima ;) Säg till om du stöter på nått problem ;) ICS ROOT GUIDE
Vet inte om de är de felet jag tror de kan va men gå in i enhetshanteraren och uppdatera Android 1.0 genom där, kör du W7 så ligger förmodligen...
Go locker har ICS tema och är gratis men då måste man även ta hem go launcher men behövs inte användas ;) har för mig att de ska gå att lägga...
Följ denna Guiden, körde den på min ny köpta och funkade riktigt bra, vet inte om den guiden på denna tråd funkar för ICS, tyckte även att den jag...
Den är till för att fixa fel i v8 av google apps skulle jag tro, behövs flashas in när man flashat google apps, behövs inte om man uppdaterar till...
Hej, Något dokument brukar jag aldrig skriva när jag skiftar roms, brukar få in så mycket som går i huvudet så man kan hjälpa andra om de skulle...
Google Apps v8 Google Apps Fixer Flasha in Google apps först och sen Fixern, om du vill kan du köra Wipe Cache Partition tror inte de ska...
Den sluka batteri som satan till i förr går (la sig inte i deep sleep), så igår så tog jag och flasha in allt på nytt med factory reset, och har...
[IMG] Nu har jag lyckats fått deep sleep å funka, provade att lägga in romen å allt på nytt å bara haft liggnas ;-) Skickat från min über S2
De tänkte jag inte på, slog mig nu när du sa de ;)
:P men nångång där så spelade jag 30 min å resten då som skärmen är släckt så är de väll nå annat som drar men får kolla upp de nån dag om de är...
endel av de som visas aktivt kan va när jag spela Wheres my Water i ca 30 min :P
Den som jag tog bort va nästan identisk med den som är kvar som ligger som andra bild, taget typ 20 sek efter åt eller före. så de borde inte va...
[IMG] Sent from my GT-I9100 using Tapatalk edit: såg nu att den inte vart i deep sleep :P
synk har jag på hela tiden på både twitter 10min och gmail uppdaterings tid har jag inte koll på, som jag tycker de ser ut enligt CPU spy så...