Separera namn med ett kommatecken.
Hmm... "Gå till foto"? Om jag går in i Facebook-appen har jag "foto" som ett val på raden nedanför det blå, i mitten. Tappar jag på den kommer jag...
Jag tror jag har fattat varför min telefon blev seg. (8 sekunders väntan ibland osv). Jag testade att radera alla mina SMS, och vips blev jag av...
Jag har haft problem med sms-signalerna lite från och till. Ibland försvinner vibratorn för sms:en, andra gånger fungerar vibratorn men inte...
Ett annat tips: Jag skriver rätt ofta kolon (som alldeles nyss tex) och det tecknet finns tyvärr ganska långt ner på "vänstermojängen". Så därför...
Ja den buggen är det underligt att de inte brytt sig om/lyckats hitta. För mig sker det bara max en gång per meddelande, vilket är skönt åtminstone.
Vad är vignette för något program?
Jag kommer väl att låta som om jag var anställd av Sony Ericsson nu men jag tycker faktiskt t9-tangentbordet i minin är riktigt bra. En av de...
Funkar inte på minin tyvärr. Jag tycker dock sällan att det är ett problem att lägga på. I början tyckte jag det tills jag kom på att jag...
Provade att använda ett kontantkort (som ändå går ut om några dagar) och det funkade! Doodle Jump är ju inte riktigt lika fint som på iphone...
Enligt företagets twitter http://twitter.com/RovioMobile ska de uppenbarligen inte stödja x10 minin vid launch: Fråga till RovioMobile: "which...
För mig står det bara "köp misslyckades". Underligt. Kanske för att jag försöker köpa med kreditkort. Har jobbtelefon, vill inte lägga 40:- på...
Hej alla! Jag började en liknande tråd som jag av misstag la under "Applikationer" istället för i x10 mini/mini pro-foldern. Eftersom minin har...
Hej, Jag vill spela Doodle Jump och fick tipset att det ligger på Play Now. Hittade spelet som kostade 40:- men har inte lyckats köpa det. När...
Äsch, jag är ju korkad, jag trodde jag hade startat den här tråden i x10 mini-delen av forumet. Det blev fel.
Utmärkt förslag, tack! Nu var det ändrat.
Men det är ju toppen! Hade jag ingen aning om. Tack så mycket för infon! Får dock "Misslyckades -- Ingen serverkontakt" när jag försöker köpa...
Tack! Jag tänkte lite mer x10 mini / mini pro specifikt. Tex testade jag just original-Pacman (Namco's version) men den var inte snygg alls pga...
Nu när Android Market klarar betalappar, vilka ska man köpa? Någon som har en lista på "måsta-ha"-appar?
Jag har en annan teori som jag just har testat. Den bygger på faktumet att texturminnet i grafikenheten i minin är begränsat. Antagandet är att om...
Hej alla! Blåstes telefonen när ni uppdaterade eller finns appar osv kvar? Berätta gärna hur ni gjorde uppdateringen också för det verkade...
Jag har testat "uppdatera nu"-knappen, men den funkade inte för mig. Men egentligen är jag mer intresserad av att veta hur det gått med...
Jag hittar inte uppdateringen. Finns den bara till pro eller bara till nån viss operatör? Jag skulle verkligen vilja att...
Blir det små färgskiftningar med vit bakgrund med zagg?
Jag köpte "Copter displayfilm". Fördelen är att det är väldigt svårt att se kanterna - det syns därför inte så mycket. Nackdelen är att det blir...
Jo, min x10 mini har i alla fall radio.
Vet inte hur det är i praktiken, men wifi borde vara mycket mindre energikrävande. Med 3g måste mobilen skicka datat ändå till basstationen, som...
Jag gillar också min mini! Men jag tycker samtidigt att de här tiosekunderspauserna man ibland åker på när man ska starta dialern är väldigt...
Jag tycker det verkar vara ett större steg mellan 2.1 och 2.2 än mellan 1.6 och 2.1. I 2.2 är ju dalvikmotorn snabbare, det finns flash och de nya...
Precis vad jag menade. Vissa applikationer går ju inte att ställa in på manuell uppdatering, tex Gowalla, men då kan man ibland istället logga ut....
Hur skapar man en mapp? Måste man ha någon annan launcher än sony ericssons original eller har jag missat nåt?
Jag har sett Aktuellt på mobilversionen av svt play, funkar utmärkt. svtplay.se/mobil Är inte säker på om de har hela utbudet där eller...
Om man drar fingret långsamt från vänster till höger istället för att långtrycka på ett och samma ställe så kommer inte markeringsmenyn fram.
Jag är helt sjukt nöjd med min också. Har varit en del i USA på sistone och fått många kommentarer i stil med "Wow, vad är det DÄR för en telefon"...
Roller coaster var sannerligen ett kort nöje. Jag hann spela en bana, men mitt under det att jag spelade nästa bana krävde den att jag skulle köpa...
Jag uppdaterade just min X10 mini OTA. I mitt fall var alla applikationer och SMS kvar. Det verkar med andra ord som att det spelar roll ifall man...
Jag tycker batteritiden är ganska ojämn: oftast är den ok, men ibland försvinner laddningen jättesnabbt neråt utan att man gör nånting. Om det är...
Jag har lite problem att ladda min X10 mini med USB-sladd i datorn ibland. Det som händer är att jag sticker in sladden, telefonen börjar visa...
Jag använder Photoshop mobile när jag vill redigera bilder. Funkar suveränt! Där kan man såklart också göra rätt mycket andra grejer än att rotera...
Angående tangentbordet så tycker jag att det funkar bättre och bättre. Jag är rätt mycket snabbare nu på min X10 mini än på en "vanlig"...
Om det är samma hårdvara i X10 mini som i HTC Legend (är det det?) borde minin vara snabbare, eftersom den inte har lika många pixlar att skyffla...