Separera namn med ett kommatecken.
Rockplayer verkar vara tillbaks, laddade nyss hem de. Fö. har jag haft problem med att ljudet var ca 10 sek före, detta löstes genom att öppna...
En snabb fråga, går denna rom du refererar till här att flasha över din FROYO_2.2.1_FINAL_ANDROID_STOCK eller krävs det full wipe?
Gjorde samma operation imorse när de la av, men av ren nyfikenhet ponera att man flashar tillbaka Ele. 2.2 Special Edition, kommer Launcher Pro...
Hej! Har sett lite trådar om detta men ingen som riktigt stämmer överens med min fråga. Har funderingar på (precis som många andra verkar det...
Hur mkt plats tar de egentligen, har 46mb ledigt och kan inte installera !? Edit: Frigjorde 3mb till och nu funkar de :D
Tänkte försöka mig på att roota (har aldrig pysslat med detta tidigare), hur funkar de med Nand Backup, ligger de i telefon från början, eller är...
Denna har man väntat på, skall testas direkt, undrar dock när tv4 ska ta sig i kragen och släppa en app?
Har försökt maila för hjälp utan framgång, får fortfarande inte ens igång servern på datorn. Installerar allt, startar programmet och den kommer...
Får inte igång servern, installerat den flera gånger men den vägrar starta :(