Separera namn med ett kommatecken.
Tjena Någon som lyckats hitta en mobilskal/skydd mm till denna pjäs ?
Har själv en Z1, Så har nu beställt ett stycke Z1 Compact till frugan, så får hon lämna sin V vidare till sonen som i sin tur säljer sin GO då...
Nu har Tre släppt nya uppdateringen, på väg ner :)
Tjena någon som provat metal bumper skydden? bra? kasst? http://dx-box.com/aluminum-alloy-frame-bumper-case-for-sony-xperia-z1-l39h.html
Hej hej på jakt efter en slimmad e-post app(widget) med Exchange sync och allt annant lull lull Aqua går bort pg a saknad av active sync,...
Va? På riktigt? Skickat från min C6903 via Tapatalk 2
Tjena, grymt nöjd! En fråga dock, hur fanken installerar jag apparna på SD kortet? Provat med massa 2SD appar inga är kompatibla Skickat från...
Xperia Z1 goes head-to-head against the Lumia 1020...
Jaha, då var telefonen beställd från tre.se... de verkar vara de ända som kör 18 månaders abonnemang, vilket är trist eftersom ja tänkte gå över...
Ok, då håller ja mig borta från kundtjänst ;) Men måste nog ringa dem ändå, det går inte går idag att välja 18 månaders bindningstid på deras...
Jaha, denna verkar ju riktigt nice! Likabäst att boka en tror jag, men vilka släpper uppdateringar snabbast? tre.se eller Tele2? har sega tre.se...
Skiter i Samsung, odugliga satar.... har uppdaterat min nu med Odin och kör nu ICS 4.0.4 NEE . . . fan plattan vart som ny, men är nog min...
Jaha då har man beställt en gul Xperia Go till sonen som han skall få i julklapp, tack till er alla som skrivit i denna tråd och gjort valet lätt...
Såg att Sony har skapat en första hjälpen för vattenskadade mobiler Kanske kan vara något för er som haft otur med det..... Mer info här,...
Kolla in Sonys nya sida Kanske kan vara till hjälp?...
Var femte svensk har någon gång fått en vattenskada på sin mobiltelefon. De flesta smartphones är helt enkelt inte anpassade efter oss människor....
Ha ha vad händer? Fortfarande ingen ICS? snart rootar ja skiten o ger till ungarna o köper en ny Sony eller Asus istället, Samsung nej tack!
Gött, han har visserligen min gamla gamla HTC Desire med spräckt skärm, så det blir nog kanon med tanke på priset och prestandan
Tack för detta, åker jag och köper en sådan till grabben(snart 10år) lutar det åt, velar mellan den och den dubbelt så dyra Xperia GO. Har även...
Brodit gör bra skit, funkar fint i bilen min. Köpte från Dustin http://www.brodit.se/productList.html?brand=Sony&model=Xperia+S&pn=prod mvh...
du är lika blind som mig, känns bra, hade HTC Desire innan, kolla på tangentbordet igen, finns en rad ovanför som går att bläddra i sidled, där...
Någon vänlig själ som kan ta ett foto på sitt micro simkort och lägga upp? har precis försökt klippa, har kollat på bilder och mallar, men...
Grymt, tack! kasta i sig middagen sedan är det bara och sätta igång :)
GAH! telefonen uthämtad, men inget nytt sim kort med, damn it! Någon som har länk till micro sim korts mallen? Bara o leta fram min vän...
Min telefon från 3 ligger och väntar på mitt utlämningsställe Lutar åt att grabbens fotbollslag blir en tränare kort på träningen idag samt en...
Jaha, nu är det bara att börja leta tillbehör till bilen mm.... några sidor ni rekomenderar? för slö att googla ;) Kanske dags med en egen tråd...
Hmm, har för mig att jag läst att glas delen fungerar som antenn? Men inget står om delen under :) "The transparent strip on the bottom of the...
Jo, eftersom jobbet betalar mina mobilräkningar så kör ja på 399:- pott, 89:- i avbetalning på mobilen i månaden + försäkring mm..... tänkte...
Beställde telefonen den 1 februari...
YES, nu har de ändrat status på Mitt 3 :D Modell Sony Xperia S Black Nuvarande bindningstid 18 månader (slutar2013-10-19) Håller tummarna på...
Denna verkar bara vara till deras Xperia P inte S... S är större
Pratade med Tre precis, de håller på och packar o skickar, SMS skickas först när posten har dem hos sig som jag förstod det.... De kunde inte se...
haha, :o , fan då, hitta den inte via sökfunktionen här :P
Postad tidigare? http://mobil.m3.idg.se/2.10583/1.435133
njaaa http://www.engadget.com/2012/03/08/sony-xperia-s-review
Hmmm fan, börjar bli lite skeptisk ang kameran, 12mp som genererar komprimerade jpg filer på 3mb.... känns lite sådär...
Google play är väl nya namnet för market, har väl inget att göra med ICS? hamnar ju där med både min HTC desire och Galaxy taben?!
Misco har funkat klockrent de gånger jag beställt, laptop, HDs mm. Rätt snabba också vilket är ett plus i kanten :) /F
När det gäller smuts tror jag det kommer det att synas mer på vita, speciellt om det blir repat då skiten som är mörk samlas i rep skårorna . . .
Fan bra deal dem kör 3 nu då, undrar om man kan ändra sin förbeställning med förlängning av abbonemang till dealen istället.... hmmm Kul att se...