Separera namn med ett kommatecken.
Att SNS-processen hänger sig i läget "Startar om" har varit problem sedan länge. Jag har inte uppdaterat och problemet finns i min mobil också....
Samma här.. Du och jag sitter på XEE och till den verkar det inte finnas någon uppdatering. =(
Tack! Då vet jag vad jag kan roa mig med inatt! =D
På facebook har de meddelat fjärde kvartalet, och där är vi fortfarande fram till nyår.. Vi får helt enkelt vänta och se om de står fast vid sina ord.
Om än det är 8 månader senare än första prognosen!
Fick svar från Samsung Sverige: "Hej XXXX, Varje uppdatering måste anpassas specifikt till varje enskild region, och här i Sverige ska Galaxy S...
Och går man hit: http://www.samsung.com/se/info/update.html så kan man se att SGS inte ens finns med i deras lista över androidtelefoner! Sen kan...
Så kanske det är, men jag har ingen statistik på detta och vet att jag inte tillhör den skalan.
Roligt för dina vänner att de inte har några problem med sin officiella programvara. Men faktum är att många upplever att den sista uppdateringen...
Blir man förvånad? =(
Men ryktet har väl varit "någon gång under kvartal 2", och där är ju inte juli/aug. ;)
Ursäkta mitt dåliga humör (jag brukar inte brusa upp i forum), men det STÖR mig så helvetes mycket att det släpps en 2.3.6 i exempelvis Portugal...
Då kanske det inte funkar på tablets? Du får uppgradera SGS:en till 2.3 istället. =)
Har du senaste versionen av Maps då? :/
Det är en "rullgardinsmeny" intill på min? (Till vänster om "Sök i maps") Du har ju något större skärm, så det kanske ser annorlunda ut.. Mao,...
Jag har inte installerat något "Google voice" som någon föreslog. "Röstnavigeringen" ska finnas med i den nya Google Maps-versionen och jag visste...
Det går ju att skriva in destinationen också, och då blir det ju inte en resa till popcorns land! ;) Min "Maps" går inte att ställa in på...
HAHAHAHA Det var så (ot)roligt att jag var tvungen att testa!! Mycket riktigt, den föreslår Alcorn eller alternativt popcorn!! HAHAHAHA Min är...
Och skrämmande är det enorma berg av elektronikskrot från oss västerlänningar som ligger och läker ut gifter i U-länder.. Trist att man ska...
Konstig fråga? Vad ska man tycka om en mobil man inte kan använda? Blabel, om du skriver var du bor kanske det finns någon i din närhet som...
Problemet är väl att man ska lyckas bevisa ett mjukvarufel (som kan vara hårdvarurelaterat om GPS:en är knas) om det inte gör så hela tiden. Dom...
Ingen jag har lämnat in mobiltelefon hos har haft på något annat sätt. Jag tror till och med man kan hävda ekonomisk kompensation om det inte...
Och om du lämnar in den och får tillbaka den efter 3 veckor med nyaste versionen 2.3.5 vore det ju jättekatastrof! ;) Nya saker SKA fungera, jag...
Precis... Man har ju suttit och väntat på det ett tag.. =/
Om du läser det jag skrev i tråden (https://swedroid.se/forum/52408-rebootar-helt-random.html#post787565) så beskriver jag problemet. Dvs att...
Både ofrivilliga omstarter och den typen av avstängning som du beskriver har jag råkat ut för. Har du version 2.3.3? Här finns en tråd med...
Jag skulle lämna in den! Börjar den jävlas efter bara en månad skulle jag inte tveka!
Intressant.. Var är din inköpt?
Jag tror du hade för lite tålamod. Det tog nog några minuter innan den var igång igen. Den tidigare i tråden bytte man ut mainboarden på för att...
Då min rebootar så stannar den kvar lääääänge vid S-loggan. Jag har dock inte tryckt in powerknappen. Jag har tänkt att det är normalt att det tar...
La du märke till om den gjorde en "hel omstart", dvs att du måste knappa in pin-kod för att starta? Min har nämligen gjort, vad jag trodde, en...
Maps fick nåt ryck och söööög ur batteriet precis efter uppgraderingen till 2.3.3, men det åtgärdades efter en uppdatering av Maps via Market....
Det som förbrukar batteri för mig är när SNS (Inställningar-Program-Tjänster som körs) hängt sig i läge "Startar om". Var i föräldrarnas...
Jag har inte blivit av med problemet. Hoppas innerligt på en lösning i 2.3.4! Håller med dig. Jag saknar också pipet! Kanske det går att fixa...
Visst, ok. Jag köper detta, MEN... Då jag drar ur laddaren (då det står att batteriet är fulladdat och att jag ska dra ur laddaren) så visar...
Nej, inga omstarter på min.
För mig var det ungefär så som för dig (efter dina åtgärder). Men då man hör att endel har igång sin i 4 dygn fattar man ju att något är knas, för...
Ärligt, jag fattar inte var det där "ladda batt. statt..." osv kommer ifrån och varför det ser ut som att det är citerat från något av mina...
Länk?
Men lägg dig inte i om du inte vet vad du pratar om! Vi kanske inte skulle bry oss i batteriförbrukningen om det berodde på att vi ANVÄNDE...