Separera namn med ett kommatecken.
Hej, Jag säljer en olåst Google Pixel 7 Pro 12/256 GB i färgen Snow pga. uppgradering till Pixel 8 via jobbet. Det har suttit ett skärmskydd på...
Hej, Jag har inte fått mina invites än men när jag får dem postar jag här och delar med mig av dem. Däremot har jag en svart One 64GB till salu...
Hej CDON, jag tänkte köpa/boka en HTC One X White med Maxi idag, gäller även denna leveranstiden mig? Dvs att jag är med i första leveransen?...
Eller om du är det minsta händig så fixar du det själv.. Det är inte alls svårt jag gjorde det på min N1:a (o andra telefoner jag haft som gått...
Lycka till hoppas det löser sig ;)
Tyvärr var jag inte klok nog att dokumentera de exakta värdena på signalstyrkan (kom på det under flashningen) och sedan har jag inte orkat flasha...
Om det inte skulle hålla livet ut så har hon fostrats fel inför nästa kille ;) vi har ett ansvar mot varandra hehe. Nej men att vara...
Jo visst är Nexusen en klart bättre mobil, men hon totaldissade Desire? På vilka grunder, då det i princip är samma telefon. Så den dög inte åt...
Som det redan har sagts så tillkommer det en risk med att flasha radion, men om man gör det rätt så är det ingen konst. Se bara till att telefonen...
Ehm.. nu blev jag arg :P trodde att någon hade snott den av dig. Men allvar, ta tillbaka din telefon och köp en ny åt henne, för ni har gemensam...
Man tackar, det är smooth calendar som finns i market ;)
Tänkte även här dela med mig av mitt tema om någon skulle vilja nyttja den. [IMG][IMG][IMG] [IMG] För mer info, changelog etc besök gärna...
Det är, precis som jag skrev, en smaksak och något som jag föredrar - andra kanske vill ha taktila knappar. Dock är nog de flesta som har haft sin...
Bra tanke, men jag har alltid stängt av den funktionen så det borde inte vara det om inte den ändå är framme och strular. Vart hittar jag...
Endast backup sms and restore, inga andra backup appar överhuvud taget. Använder vanliga inbyggda sms appen.
Snarare tvärtom, vart får du det där ifrån? Nexus one har dubbla micar, något som Desire INTE har och något som jag gärna inte skulle byta ut...
Har ni upplevt detta? Verkar inte vara låst till Nexus One då även andra med olika Android telefoner upplever detta, enligt googles code issue...
Som Ichor säger så funkar det finfint med det tillvägagångssättet. Kör själv about:blank som startsida ;)
Konstigt då min sätter ihop flera sms till ett som vanligt, undra varför den omvandlar era till mms..
Allt är beroende av vilken hårdvara du har i datorn och hur många processer som körs parallellt samt vilka inställningar för kodning du valt :P...
Bara jag som har problem med att MMS får fel tidsstämpel, +1 timme, och hamnar längst ned i konversationen medan efterföljande sms som är mottagna...
Jaha är det dialern som sköter det, ska kolla upp det TheNano tackar för infon!
Oj tackar för det kottkrig! Vågade knappt hoppas på det men bara den funktionen gör det värt att roota, vilket jag avvaktat med.
Kan man på något sätt göra så att telefonen vibrerar till lite när personen på den andra linjen lyfter på luren? Finns denna funktion i någon av...
Hatar nya designen :P gamla helsvarta va klockren.. Grym funktionalitet dock ;)
Min ringer då i både lurar och telefon? Telefonen ringer något svagare än utan headsetet men den ringer ändå på 50% kanske.
Jo precis med det har jag kommit runt med programmet Searchify som integrerar sig fint med den inbyggda sökfunktionen, funkar klockrent!
Redan gjort eftersom jag som Carling påpekar inte vill ha en tredje parts app för något som borde fungera stock! Dessutom kommenterade jag även om...
Personligen ser jag inte meningen med att på mobilen streama musik och slösa extra batteri och bandbredd samt stå ut med lagg som oundvikligt...
Om man vill kan man binda gesture search med ett långt tryck på sökknappen mha den här appen:...
Dumt att programmet inte är en del av "quick search" delen, antigen direkt integrerad eller en extra knapp som gör det smidigt att börja söka med...
Att bara dölja mappen med en punkt, .Filmer, fungerar har jag märkt. Dock är det någon bugg eller liknande för om man lägger in nya filmer/bilder...
Underbart, tackar!
Kan bekräfta att .nomedia tar bort mina videofiler :( Skapade filen .nomedia i en mapp ".Filmer" som innehöll två .mp4 filer som nu har...
Saknar funktionen från min Hero där texten automatiskt anpassades när man zoomade i webläsaren. Nexusen gör inte detta utan man måste dra skärmen...
Kan vara ett problem hos tele2 men samtidigt finns det många andra som garanterat inte har tele2 men som upplever problemet, dock kan det även...
Tackar för svaren det fungerade fint! Ang skapa filer som börjar på . i windows: start/kör/cmd "copy con .nomedia" tryck ctrl+z tryck enter...
Android 2.1 och gallery är tjusig men saknar helt några inställningsmöjligheter och buggar lite då och då. Ska inte mappar/filer som börjar med...
Håll ned längre på smset och tryck view repport, står pending eller recieved beroende på status.
Quick settings kan jag varmt rekommendera. Har en given plats på min homescreen.