Separera namn med ett kommatecken.
Nej tack. Ej intresserad av tablet eller telefon.
Bump
Bump!
Hej! Jag har en Nexus 7 i mycket fint skick som nu ska säljas. Inköpt på Inet 14/12 2013. Har även ett Poetic SlimLine där tyvärr en plastbit...
Skickat! :)
Har en invite kvar. Först att citera får den.
Har inte testat, men det finns alternativ att välja när man har loggat in så det borde gå. Men om jag får prioritera Jizzler eftersom jag slipper...
Hej! Jag har ett abonnemang hos Tre som jag inte längre behöver. Det ingår 100GB/månad för 150kr. Köpte det för ca ett år sedan på rea. Det är...
Sista bumpen.
Bump! Nytt pris.
Hej! Jag säljer min i9100 efter inköp av en OPO. Inköpt från Elgiganten 2/7-11. Finns inga större repor, lite nött i kanten, annars mycket bra...
Någon annan som har problem med GPS:en? Min lyckas aldrig fastställa min position.
Någon som kan rekommendera ett tunt flip cover av bra kvalité till OPO? :)
Grymt! Tack, tack! :)
Gärna!
Ställer mig i kö, så jag äntligen kan byta ut min i9100!
Jag tycker inte att vi behöver stressa. Det funkar bra som det är nu. Sedan får vi ta ett steg i taget. Det enda är att det inte alltid är så lätt...
Okej, tack! Ska kolla på det. :) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vad är bästa lösningen om man vill få 4G med detta abonnemanget? Fick med MBR1310 när jag köpte detta innan, men det är en 3G-router. Finns det...
Kan du inte vänta ett dygn på svar kanske du ska inte ska köpa begagnat? Har mycket att göra. Men svarar när jag kommer hem! Sent from my...
Bump! Kan tänka mig att gå ner i pris.
Hej! Säljer min ZTE Blade III som är helt ny. Aldrig använt. Inköpt 1/10 i samband med spotifydealen på ICA MAXI. Kvitto finns. Bor i...
Sjukt smidigt, funkar utan problem på SGS2 och SGS3!
Homeland. Verkar som det äntligen börjar ta sig igen!
Tycker också Blade III är ett bra val.
Äntligen!:)
Läser inte så ofta på mobilen, men när det händer så kör jag Aldiko.
Åh, juste. Aja, är väl lika bra att plugga istället. :P
Up! Härlig pixarfilm. 8/10.
Ajaj, bara 500MB kvar på månadens bandbredd. Får snåla ikväll. :(
The Walking Dead. Börjar bli lite tradigt med fängelsemiljön nu. Hoppas att det tar fart snart.
Såg nyss klart The Wire och har därför fått denna på hjärnan. http://open.spotify.com/track/0oV1A50MZ3Zi1dCjpYBMvp
Jag har 5 invites. PMa. :) Slut.
Ja, det börjar ta lite tid bygga. Får försöka skrapa ihop lite gems så man kan köpa en extra byggare.
Bara att roota, låsa upp och sen återställa. Sparar in 350kr.
Haha, ja. Lagom beroendeframkallande!
Lägger min röst på cerberus. Sviker en aldrig!
Kameran fungerar utmärkt på officiella ICS! Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Flashade in den italienska romen med Odin vilket fungerade utmärkt. Sjukt mycket bättre flyt med ICS! Precis, Touchwiz hänger med.
Låte bra. ICS borde väl ändå komma snart och då flyter det förhoppningsvis på lite bättre. Annars får man ta och roota, det löser det mesta. :)