Separera namn med ett kommatecken.
ingen som vet?Då kan ni skita i det !söker hjälp där kompetenta personer finns.
Hej jag kan inte låsa upp bootloader vill roota en wildfire s.Jag har provat många guider utan resultat.Vad finns kvar och göra?
Hej jag lyckas inte lägga in senaste cm9. Jag lyckades på min andra blade får bara installation aborterna.jag har 220 i system lyckades gå från...
varför blir min skärm svart när någon ringer?
Hur får man kamera att fungera?
Ja den har root behörighet men kan välja max 600
hur lyckas ni överklocka?Jag kan max välja 600 att överklocka
Nu gick det bra.Men kan inte installera new kernel v2 blir bara instalation aborted,Vad är felet?
Är det bara jag som inte kan installera circle battery?
Beklagar stavningen blev fel där.
Hej min blade laddar inte när jag satt in usb kabel i datorn:Mäter går upp men händer inget i övrigt någon nställning jag missat?
Du laddar ner den flyttar över till sdkort.Starta om i recovery mode installera zip filen.Starta sen om igen klart.
Laddaren är mycket dålig.Jag har fått köpa två nya har två blade.
Har försökt det men hittar inte system mappen
Jag lyckas inte flytta filen med file explorer får bara error.Vad gör jag för fel?
blir galen kan inte starta om telefonen.Piln snurrrar runt i evigheter sen händer inget har gjort wipe på allt.tydligen bara jag som har det...
Jag kan inte starta om. Pilen bara snurrar runt sen händer inget mer. Tacksam för hjälp
tack nu fungerar det
Hej behöver komma åt market och jag har försökt lägga till ett google konto.Men jag kommer bara åt exchange konto.Vad gör jag för fel?
När jag försöker ringa blir skärmen svart.Och jag kan inte få fram knappsatsen utan det ända är att göra är att ta ut batteriet.Jag kör på gsf...
behöver man göra en wipe data om man går från bsf 25?
Verkar flyta ok.Undrar om nån vet hur man gör vill se batteri i % kanske nåt tema eller nåt.Tack
Precis det jag läste med lättare kan det väl inte bli?.Den kommer aldrig fungera utan service.Den kanske är stulen telefon verkar mer åt det hållet.
Nja är väl lite olika man hört om dom men dom är väl inte dom snabbaste.Att du kommer till ftm mode och inte längre är ju att den inte är...
verkar skumt detta.
Skicka den till anovo med kopia på kvitto.Om det inte finns någon annan autoriserad verkstad där du bor.
försöker lägga in circle_batt_stockalarm_signed.zip från clockworkMen misslyckas vill bara inte står bara installed aborted.Tacksam för svar
Lyckades inte installera den installed aborted sår det bara
circle mod följer den med ?
Ta med kvitto och gå till butiken där han köpt den så hjälper dom dig
Jag undrar vilket av alla olika batteritrick som är bäst.Tänkte göra det nu efter ny rom tacksam för svar.
Hej jag försöker roota min blade.Men jag får bara failed no fu goo zte blade jag har z4root och unversalroot.Vad gör jag för fel ?
Var hittar man appen har letat ?
Hej jag hittar inte mms protocol försöker lägga in mms inställningar tele2 behöver nog hjälp =)
håll dig till ss5 stabil bra batteritid cm green v3.1 äter batteri
fungerar nu men går mycket segt segare än ss4 och äter batteri 27 %kvar efter 3 timmar
Har problem att komma ut på internet den bara står och söker:market kommer jag åt tex och inga problem ladda ner från den.Vore tacksam för hjälp
Jag har installerat cmgreen3.1 ocg har problem.Vad jag än trycker på så kommer det upp processen com.android.inputmethod.latin stoppades oväntat...
Hej jag försöker lägga in green V3.1 Har laddat ner filen startar om telefonen håller in vol-Sen går jag in och letar upp filen försöker ladda men...
försökte ladda ner direkt i telefonen greenv3 går inte får svaret att inehållet inte stöd i telefonen