Separera namn med ett kommatecken.
Köpte fel Case till min nya telefon. Säljer därmed mitt felköp av Google original Pixel 6 Case Grå. Aldrig använt. 200:- Finns i södra...
Fick 4.4 ota och tänkte "vad trevligt". Installerar uppdateringen och telefonen ska starta om som en del av installationen. Efter det loopar den...
Jag funderar på att lämna in min platta (köpt i London) för att fixa till glassläppet nu när plattan funnits ett par veckor på svenska marknaden....
Jag fick en uppdaterimg idag av swype beta till både min platta och telefon. Dum som jag var uppdaterade jag bägge sammtidigt utan att kolla om...
Stötte på en ny app på playstore som heter Dinamotxt, som verkar lösa ett behov jag har... Men eftersom den verkar väldigt ny vet jag inte om man...
En polare är på väg från London till Sverige och jag har bett han köpa med en Nexus 7 på flygplatsen. Är det någon som vet en affär inne på...
Kan man på något sätt få tyst eller byta meddelandesignal på leverans rapporten. Jag använder SGS2 orginal SMS app.
Som rubriken säger så visar AAW fel tid på Facebook events, i vanliga kalendern fungerar det som det ska. Vad jag kommit fram till är att det har...
Har googlat massa utan vettigt resultat. Hittade bara Finns det något enkelt och smidigt sätt att tända back och meny-knapparna, utan att...
Har kollat i forumet utan att hitta har också googlat på detta. Finns inte den möjligheten att bara synca vissa grupper med telefonen. Har massa...
Har surfat runt lite och letat men hittar inget svar. Använder Estrongs taskmanager men har inte hajjat vad siffrorna i widgeten innebär. Jag...
Hoppas jag lägger frågan på rätt plats, annars flytta. Har använt mig rätt länge av gTasks som är ett schysst program förutom att man inte kan...
Ny på forumet, men kikat i det tysta en längre tid... Efter att jag har kopierat ner musik eller bilder från min PC, via FTP eller via...