Separera namn med ett kommatecken.
Jag har problem med laddningen, funkade intermittent ett tag sedan provade jag ladda med en annan kabel på datorn och då blev det rökutveckling,...
Någon som hittat "svarta lådan" ? Jag har nog utforskat flygplansvraket 2000 ggr utan resultat men jag antar att det är det man ska göra ?
Det verkar vara en av dom saker man måste vara kopplad till Facebook för att kunna ge som present, and jag köpte mina för surt förvärvade tokens....
Lite knepigt att om man har många i sin "tribe" så syns inte alla, jag kan inte längre skicka presenter till er som jag la till först :(...
Yxan gör man i Workshop när man byggt den klart, dom saker man ger bort som gåva förlorar man inte själv. Om man besöker någon annan och skördar...
Jag (PackSwede) behöver ett hjärta till och "livsgivande vatten" (men vattnet verkar jag inte kunna ge själv som gåva ännu, antar att man får ge...
Har också börjat spela, har skickat inbjudan på Feint till er som angett erat nick här, själv heter jag PackSwede om någon har lust att adda mig
Kollade lite och är rätt säker på att det som till slut fick det att fungera för mig var det som beskrivs i den här guiden:...
Jag gjorde det här nyligen och det absolut krångligaste var att få dom där förb...nade drivrutinerna att fungera, jag provade så mycket olika...
Tack för tipset, står att det bara ska vara rea till den 10:e men det kostade fortfarande bara 7:-
Av vad jag läst så verkar Wii vara den som är enklast att få att fungera, jag har själv en PS3 och den ska definitivt fungera:...
Ska försöka komma ihåg att göra det, jag har dock ingen PS1 kontroller utan någon gammal Microsoft variant men det borde väl funka på samma sätt.
Har för mig att man behöver en otg-kabel, jag beställde iaf en sån i hoppet att det ska fungera (och om det inte gör det har jag bara förlorat...
Kanske lite OT... Jag har inga problem att synka min Outlook kalender till telefonen (via HTC Sync) men den i sin tur synkroniseras inte med...
Katshing är kung, min telefon är på väg !
Katshing hade telefoner i morse så jag beställde en, nu verkar dom dock vara slut igen så jag hoppas att jag kommer att få en !