Separera namn med ett kommatecken.
Ja. Andra mobiler sköter sig.
Gillar min efter att ha haft den sedan igår eftermiddag. Inte haft någon Pixel förut, kom från OnePlus Nord. Lite kartongkänsla när jag trycker...
Oj då, det här gjorde mig lite ledsen. Har visserligen behållit sökfältet för att testa om det är någonting jag vill använda, men hade räknat med...
Jag var för sent ute med att skaffa fodral, hade inte väntat mig att P8P:n skulle komma redan idag. Osugen på att vänta till i mitten på nästa...
Fick min Pixel 8 Pro idag. Hemma i huset har jag två accesspunkter för WiFi (Unifi-AP-AC-Lite) som brukar fungera utmärkt. Samtliga andra enheter...
Efter bara ett par samtal upplever jag liknande med min P8P. Diskanten är väldigt stark och när jag använder telefonen vid örat skär det så det...
Blev Comviq ändå... Hoppas både mobil och klocka kommer relativt snabbt :neutral:
Sitter och velar. Hjälp mig goda människor. Beställde en P8 Pro 256 GB från Google Store det första jag gjorde men kan fortfarande avboka. Har i...
Är nästan i exakt samma sits som TS med en OnePlus Nord som börjar tröttna. Dessutom upphör säkerhetsuppdateringar i juli så jag ser mig om efter...
Jag använder mycket timers. Både långa, t ex för att inte glömma bort att tömma tvättmaskinen, och korta, t ex för setvila när jag lyfter skrot....
Eftersom jag postade tråden får jag väl följa upp lite här: Fick hem min P10 för en knapp vecka sedan och drog omgående på bilsemester med den....
Skickades idag enligt Tele2, så vi får se hur Postnord vill hantera det ;-)
Attans, jag som köpte flera stora Bigpack nu för att kunna applicera nytt när den smälter. Får väl äta upp den istället... Stackars mig.
Tack för svaren! Har nu beställt telefonen, blir några dagars spänd väntan :)
Är det ett skydd i den här stilen som rekommenderas?
Då jag inte är student är sådana rabatter ingenting jag kan använda mig av (väl?) men är också kund hos Tele2 sedan tidigare. Antar att jag hugger...
Hej! Börjat tröttna på min gamla Z3 som får fler och fler småfel som bråkande bluetooth, glapp i laddarkontakten och extremt dålig batteritid. I...
En S3 beställdes idag, ser fram emot den kommande veckan :) Nu kom jag på att jag har en del bilder på den trasiga telefonen som jag gärna...
Tack för tipset, men det ville sig inte. Såg den tråden och skrev i den, men det gav inget resultat. Tänkte att jag skulle göra en egen tråd mer...
Jo, det var det jag försökte, och då låste den sig när den skulle skriva till NAND. Japp det verkar så. Finns det någon lösning? Provat den...
Och hur gör jag det utan att använda mig av recovery-läget?
Tack för svaret, men den fastnar på NAND Write Start oavsett vad jag försöker flasha in. Provat ett flertal kernels, ingen har velat fastna.
Ledsen om det här tagits upp förut, har grävt runt som en galning på diverse olika fora. Postar nu här som en sista utväg, annars blir det ny...
Jag har nu råkat ut för nästan samma sak. Fryser vid uppstart på samma sätt... Telefonen ligger just nu utan batteri i hopp om att den ska...
Jag har väldigt sällan fått uppdateringar i samma takt som andra till min S2. Är lite oinsatt, så någon snäll person kanske kan lista ut varför?...
Tack för tipset. Efter reset av MW600 har åtminstone inte den och telefonen tappat kontakten med varandra men skärmproblemet återstår. Någon som...
Hej! Sökt runt en hel del men inte hittat något... Jag kör buss och använder telefonen en hel del i jobbet. Behöver kunna svara och hantera...
När jag körde HTC Desire med LeeDroid hade jag problemet att när jag skulle lägga på samtal från BT-headsetet var jag ibland aningen för sen med...
Avinstallerar jag med Titanium slutar den fungera tills jag startar om telefonen, sen är den igång igen. :(
Det här kanske inte alls är relevant till tråden, men problemet uppstod när jag installerade LeeDroid 2.5 så here goes... Har enorma problem...
Du är inte ansluten till ett Wi-Fi-nätverk när du försöker hämta MMS:en?
Om jag vill uppdatera från 2.5.0 till 3.x, rekommenderas det då att jag gör en wipe? Hittar ingen information om det någonstans... gör ogärna wipe...
Jag har problem med att Market inte tillåter att jag installerar vissa appar sedan jag bytte till LeeDroid (2.4 då, 2.5 nu med samma problem). Kör...
Provade att rensa datan men det gjorde ingen skillnad. Övriga appar som inte syns men som jag redan har installerade är t ex Barcode Reader och...
Tack för svaren! Sökte runt lite på andra slumpade appar för att testa och det är en hel del som jag _vet_ fungerade förut men nu inte längre...
Ledsen om det här tagits upp tidigare, sökt genom flera forum noga men inte hittat något. Letar efter en bra app för att logga och föra...
Vill bara tillägga att jag har precis samma problem som många andra här i tråden. Ljudet är urkass med kombinationen Desire + MW600, oavsett...
Pure Calendar verkar vara precis vad jag vill ha just nu. Jag har absolut ingenting emot att betala en slant för bra program men tyvärr vill jag...
Detta verkar ju skojigt! Har skickat ut lite inbjudningar nu. Lägg till mig också vettja! ARV5R4
Här är en till som undrar. Har redan ett MW600 sedan tidigare men inte lyckats uppdatera min Desire pga de krångliga "nedladdningsköerna". Tids...