Separera namn med ett kommatecken.
Tjo! Har en g2 och batteriet idag är följande Passtid 13h Gps 10h (glömde stänga av haha) 4g på 13h Skärmtid 2h (sms/surf) Spotify 2.5 h...
Nja, jag vet inte riktigt, men du kommer märka skillnad rejält. Kan länka 2 bilder, lite svårt och se men det är det jag kan hjälpa till med!...
Tjo! Skaffade abb. idag till G2an, 3gb surf med 4g hastighet. Satt o pillade lite idag, hade kanske 10-12min i HD i youtube och det ska ha dragit...
Känner mig tvungen att skriva lite när du frågat 2 ggr, haha! Japp det sitter bra och känns gediget, trodde innergummit skulle vara mer...
Det föll för ett Ballistic SG, har inte kommit än, ska komma om 3 dagar. Beställde från USA... Det var det som kändes mest tåligt
Vilket tror du är bäst av dessa?...
Jo, kollat lite oxå. Men den passar ju bara at&t och sprint?
Tjo! Har kollat på skal till G2an och vill ha ett ordentligt skal som håller ifall man tappar telefonen. Hade ett Otterbox Defender innan och vill...
Batteritiden är bara awesome... 12h med 4.5h skärmtid varav 2h bloons td Wifi på 10h 3g på 2h. 18% kvar! Lyckades med mycket...
Körde systemåterställning och allt funkar nu, vet inte vad som kan varit fel men nu är det fixat!
Tjo! Stoppade nyss in simkortet i min nya G2a och den hittar inte Simkortet hur många gånger jag än stoppar in och ut och startar om? Det funkar...
Konstiga är att det med full belysning och att jag ändå håller stabilt som en ko blir sånt resultat...
Fick den idag och älskar allt utan kameran. Den är lixom seg när man kollar omkring i kameran? Vääääldigt seg imo. Även bilderna blir lite...
Har beställt den från Cyberphoto och den kommer i lager imorn. KLARAR INTE AV ATT VÄNTA MER!!!!!