Separera namn med ett kommatecken.
Tidigare hade jag problem med att uppgifter som raderades i telefonen låg kvar i nätversionen av gCal. Men efter uppdateringen är det problemet löst.
Ingen taskkiller eller liknande. Däremot är just de här bokningarna ursprungligen skapade i iCal och sen synkade till Google Calendar med...
Någon mer än jag som upplever problem med kalenderpåminnelser, särskilt för återkommande events? Jag har en daglig inbokning, som ska larma 15...
Har efter uppdateringen märkt ett intressant problem med Market. Uppkopplad över wifi flyter Market på bra, ända tills jag startar en nedladdning....
Uppdaterat och klart. Visade sig att problemet var med Parallels, som jag använder för att köra Windows i min Mac. När jag tilldelade mer minne...
HTC original.
Jag startade uppdateringen, men efter 40% har det inte hänt mer. På en dryg halvtimme. Det står att den ska ta runt 10 minuter. På telefonen har...
Jag hade samma problem. För mig löste det sig när jag flyttade drivrutinerna för telefonen från c:/program/htc/[..vad nu katalogen heter..] till...
Har du Astrid, att göra liste-programmet, installerat? Här förstått det som att det programmet orsakar buggwn.
Dubbelkollade installningarna. Av någon anledning påstår telefonen att mitt wlan, med WPA2 och dolt ssid, är utom räckvidd. Trots att jag har...
På Hero skickas man först till hemskärmen, sen kommer rutan med de sex applikationerna upp. På Magic har jag för mig att rutan dyker upp över...
Är det möjligt att få Hero att välja ett känt wlan framför mobilnätet, automatiskt?
Har de någon gissning om när det kan vara fixat?
Samma problem. En sökning på Google visar att det verkar vara relaterat till just Herons kalender. Och inte mycket att göra åt.
Hej, Om jag ansluter Heron till min Macbook och aktiverar internetdelning dyker telefonen upp i datorns nätverksinställningar. Men sen är det...