Separera namn med ett kommatecken.
Hjälp! Uppgraderade nyligen till Lollipop. Nu har jag problem med Miracast-screening till min Philips 6678. När jag castar screenen så kraschar...
Köpte precis en tv med Miracast, Philips. Min Nexus är av 2012-års modell, så den stödjer ju inte Miracast. Jag har försökt mig på att lösa det...
Det funkade. Richi, tusen tack för hjälpen!
Satt nu på kvällen och grejade med saker över min kunskapsnivå, adb och liknande. Det slutade iaf med att min telefon inte reagerar när jag...
Fast Web... Testade med Fast Web Installer nu och det verkar fint. Är lat så kommer köra på detta tills vidare.
Denied permission... Jag gör enligt guiden men får felmeddelande i cmd att jag är "denied permission" och "read only system". Tips?
Har testat med både datatrafik på och av (med Apndroid) men det gör ingen skillnad. Har testat med nytt simkort men problemet består, är det ett...
Jag har samma problem med Tele2, kan ta emot med handcent ex. men bara skicka med standardmeddelandeprogrammet. Någon som har en lösning?
Känns ju som att om man som jag har en obrandad Mini inte borde behöva göra sånt som i inlägget ovan, bara för att få sin update. Råder det...
Hur är det med er andra som jag som har en Mini (ej pro) och Tele2, någon som fått tag i uppdateringen?
Någon med Tele2 och Mini som fått sin ännu? Jag har då inte fått tag i den. Vad har de förbättrat?
Jag har oålst telefon med Tele2, hittar heller ingen uppdatering.
Anslutningen Jag tycker det ser ut som att G/3G uppkopplingen liksom inte kopplar upp när jag skickar iväg det. Vilket också kanske påverkar det...
Fungerar inte Har tidigare provat att ha 300k som max, ingen förbättring. Det skumma är att det funkar en gång av tio att skicka MMS med handcent...
Har testat både ChompSms och HandcentSms, men kan inte få MMS att fungera, har Tele2 som operatör. När jag avinstallerar så kan jag skicka MMS som...