Separera namn med ett kommatecken.
Ja.
Jag gjorde backup på efs foldern, och tog ut sd och sim när jag installerade. Jag backade bara upp appsen inte appdata med titanium eftersom jag...
Jag upplever den som snabb och trevlig. Har inga problem med batteritid, gps, lag mm. Det enda som jag retar mig på är att speed dial inte...
Hej Jag har köpt denna: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004APXAL2/?tag=swedroid-21 Tycker att den funkar fint. Har inte haft den ute i regn...
Det är Anovo telefonen skickas till. Jag hade samma problem och har fått den fixad. Det tog ca 8 dagar från att jag skickade den tills den kom...
Drabbades av exakt samma problem för ett par dagar sedan. Hann njuta av 2.2.1 stock i en dag. Efter det hänger den sig vid uppstart. 3-knappskombo...
Det avgör saken. Det blir flygplansläge nattetid för min del. Ibland är de simpla lösningarna att föredra. Kanske kommer jag att drömma om...
Tack för ett snabbt svar. Jag har prövat appen du länkar till men den har tyvärr problem att hantera externa SD kort i kombination med Froyo...
Tittut Jag har problem med att telefonen vid uppstart envisas med att starta media scan. Jag har ett 32 Gb kort med musik som tar sin lilla tid...