Separera namn med ett kommatecken.
Hej, Sökte och hittade inte något om exakt detta länka mig gärna om jag missade någonstans. Har alltså en SG1 och har nu uppdaterat till den...
Någon som sett röken av någon "2.3.6" till vår kära S ännu? Någon som hittat rätt på någon information från Samsung gällande detta?
Uppdatering eller inte börjar ju faktiskt kvitta... men att inte kunna gå ut och meddela sina kunder är lite väl klent... särskilt när man...
Nu är även informationen om en uppdatering till S:en borta... tidigare var det skrivet okt-nov... men nu finns inte längre någon information.......
ja jädrar i mig... men jag kommer inte hoppas för mycket.... men trevligt vore det ju!
Hemsidan uppdaterad, dock ej på ett trevligt sätt: http://www.facebook.com/samsungsverige/app_208195102528120 Tidigare stod det att kommande...
Verkar som att det bara är att glömma 2.3.6 till S1... de kan ju inte jobba med det i och med att de aldrig uppdaterar när släppet ska göras.......
Jag brukar vara rätt tålmodig men nu får jag nog hoppa med i gnäll-tåget... Mycket tråkigt (och dåligt av Samsung Sverige(?)) att inte ens kunna...
Fredriks, tack för tipset... fungerar precis som jag ville att det skulle göra. (Det kanske de andra widgetarna gör också men denna lyckades jag...
Hej, Jag är på jakt efter en gratis-widget som kan visa mina möten och då ska rubrik och plats synas. Självklart även starttid och sluttid för...
sms och mail har jag inga problem med men däremot FB... har dock för mig att det stod ngt om det från någon annan på kommentarerna i market att FB...
I och med att en hel del folk läst men inte svarat så kommer här äntligen förklaringen till mitt problem som jag äntligen löst. Lyckades...
Har pillat vidare och blir mer och mer fundersam över detta. Trots att jag tömmer adressboken så ser det ut som att jag via sms och "till...
Glömde skriva: Stock 2.3.3 Standard SMS-program
Med risk för att detta varit upp utan att jag hittat tråden... Kontakt-listan för samtal är som jag vill ha den men när jag ska skicka ett SMS...
Jo, det förståss... glömde såklart min självklara fråga.... hur f-n ändrar jag det då?
Hej, I inställningar -> Om telefonen -> Status så kan man se sitt telenummer, används det till ngt? Mitt stämmer inte utan det saknas en...
Hej, Har installerat denna app och försöker få den att synka under 5 minuter och sedan stänga av data-trafik under en timme. Dock får jag det...
Avinstallerade 3D bowlingen och har inte fått samma fel igen, så jag skyller på det spelet. Trist då det var ett perfekt litet spel att fördriva...
Det är som vanligt när man beskriver ett problem, man tycker man är tydlig men mer än hälften är underförstått.... Spelet som sådant hänger sig...
Hej forumet, Jag har nyligen laddat hem appen 3D Bowling. Lagomt roligt och underhållande spel. Vissa gånger efter att ha spelat spelet så...
Tack Conny85.... hann dock inte testa då jag antingen lyckades klicka rätt någonstans, telefonen valde att börja fungera eller om nu Telias nät...
Vad tusan, surfade via 3G i morse utan problem, efter fabriksåterställning... uppdaterade till 2.3.3 i hmmm lördags och hade inga problem efter...
Två snabba frågor som någon kanske har svaret på, ledsen om den ena redan står men har sökt lite utan att hitta: 1) Har 2.3.3 original, hann innan...
Kan vara så enkelt som i mitt fall... funktionen blev av-aktiverad efter nya mjukvaran... i mitt fall var det bara att slå på det igen.
från market.android.com och shootme: ShootMe allows you to take screenshots of your device. Just fire up ShootMe and give a good sustained shake...
Hej, googlade lite snabbt och undrar om inte Camtasia Studio 7 är ngt du söker... fast det verkar som att det spelar in på datorn och inte direkt...
Tack för din feedback... jag har bara använt det ett par dagar så jag har väl drabbats av den dåliga uppdateringen. Lekte runt lite med...
Lite gammal tråd men chansar på att någon läser och kan hjälpa mig. Jag har en Galaxy S (2.2.1) och får inga kör-anvisningar trots att jag har det...
Jaha, något konstigt har inträffat... under återinstallering av appar... manuellt :o( Då hoppar roteringen igång igen... mystiskt... problemet är...
Attans, tog bort den senast inlagda appen vilket inte hjälpte... Testade testet enlig *#.. osv ovan... fungerade inte, fast jag förstod nog inte...
Roteringen av skärmen har slutat fungera. Har det aktiverat i "drop-down" listan... Men finns det fler ställen det måste aktiveras? Hoppas på...
Där ser man, tack för tipset emilh Off-topic: lite surt att man köper en dyr nalle med funktioner utan stöd först Navigation som inte stöds i...
Någon som kan/orkar förklara hur det där stöldskydd eller spårningsfunktionen fungerar i SGS. Telefonen blir ju stulen men kan man hitta igen var...
Tackar för tipsen... använder silent sleep som tipsades om ovan. Inställningsbar på klockslag och dagar samt om den ska vara heltyst eller med...
Trött och slö så jag frågar... Finns någon bra app som aktiverar/deaktiverar ringsignal och andra ljud utifrån baserat på klockslag
På vilket sätt har det inte fungerat. Jag har 2.2 första släppet och kan nu inte få in den nya 2.2:an även om Kies säger att mjukvaran kan...
Har bara klickat ett fåtal ggr för mig. Dock är det värre att få in senaste 2.2. Hann med att få första releasen men den nya som kom i november...
Tar en sista chansning på att få hjälp med detta, ingen som råkat ut för detta och lyckats lösa det? Jag har senaste Kies, enligt Kies och det...
Hmm nu blev jag osäker, inte omöjligt att jag blandat ihop dessa två. Ibland kör jag launcherpro och ibland lite TW..... inte omöjligt.... Kan...