Separera namn med ett kommatecken.
Jag har uppdaterat till oreo. Men får inte badges på apparna vid tex sms. Har gått in på inställningar under ikonen och godkänt aviseringsprick....
Fick min idag. Beställde kvällen den 28. 128 gb standard frakt. Beställde med ett skal, extra skärmskydd samt en dashladdare extra.
Nu har jag fått trackingnr jag med, beställde mådag kväll, 128gb, med en extra laddare och ett skal. När jag beställde så stod det dispatch 7 dec,...
Då har man beställt en 128gb, leverans 14 dec stod det vid beställning, den kommer när den kommer :)
Jag körde in ett nexus rom för några månader sedan. Men skulle nu vilja ha tillbaka stock rom igen. Någon som har en bra och detaljerad guide. Det...
tackar för svaren, jag kommer att vänta på s4, hoppas att det inte blir till efter sommaren bara
Tack för svaren. Köpte mig en Nexus 7 idag. Kommer nog att vänta på s4 och köra vidare på min blade ett tag nu Skickat från min Nexus 7 via...
Hej! Jag sitter troligtvis på en trasig s2:a, och måste därav fixa mig en ny mobil, har en blade2 så länge, men den är inget vidare tyvärr. Är...
tack för svar. Ja datorn har känt igen telefonen innan, vad menar du med recovery mode?, menar du där man kan ta backup, rensa catche och så, då...
För några dagar sedan öppnade jag imdb appen på min samsung galaxy s2. då såg jag att både "vanliga" täckningen samt wifi bara gick ner till noll,...
Testar jag med. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk