Separera namn med ett kommatecken.
Ett försök, byte mot oöppnad xz3? :)
Ny annons.
Har eventuellt en begagnad till salu. Välidgt bra skick. Pm vid intresse.
Pm
Xz3 svart med kvitto och i oöppnad förpackning?
Ring och fråga vad det står i kundservice-noteringarna. Kan de se där att de står om en P20 pro borde de väl kunna lösa det... Annars blir det nog...
Som rubriken, Kom med vad ni har. Allt är INTE av intresse men skriv vad ni säljer så får vi se.
Kolla in www.mobylife.se som lagar Huawei och garantin kvarstår.
Google Pay fungerar om du har länsförsäkringar eller Nordea.
Iphone xs från 3 är olåsta.
Går de alla över skärmen upp&ner till för att ta stöten om skärmen skulle ta i backen, även efter whitestone är monterad? (Trevligt om det...
Intresserad! Fixa gärna bilder, Kvitto från 3? Kartong?
Kolla med han om ett byta med en P20 Pro Twilight + 2500kr :)
För här är folk mer prismedvetna / värderar saker på ett annat sätt utifrån vad som finns på marknaden? Använda iPhone X här går för 6000-7000,...
Det går på tradera! Sålde en "väl"använd i våras för 2800. Kolla tradera på avslutade annonser och ser du slutpris.. kolla bara så de är hela,...
2000 här, 2500 på tradera / Blocket.
Hej, Den köptes i slutet på maj, kvitto finns.
Haha så kan fallet vara :) Den finns i Norrköping!
Sonos play 3 oöppnad / p20 Pro / ue megaboom? Byte? Hojta till i pm om intressant
lite för lågt.. frakten bör gå på 100kr.
Norrköping
I stort sett nyskick. Medföljer gör allt som ingick vid nyköp. 5500 inkl frakt
pm!
Vann en högtalare på jobbet. säljs oöppnad, utan kvitto tyvärr. Info/specs: Sonos Play:3 (Mobilhögtalare) Pris: 2700+Frakt?
Säljer en nästintill oanvänd Megaboom. Max spelad i 30 min.... För specs: UE MegaBoom Bärbar Högtalare - Portabla högtalare För prisjämförelse:...
-
P20 Pro 128 -Twilight. Köpt i Maj -18, nyskick skulle jag säga. Kartong,laddare,hörlurar medföljer
Så här svarade Huawei häromdagen via Facebook. "Hej Xxxxxx! För närvarande finns det ingen beta planerad för Sverige, preliminärt kommer Android...
Fan.. den va grymm!!
Ue roll, knappt använd. Ingen aning om jämförbar mer än vatten och stöttålig Eller ue megaboom
Skicka PM
Oöppnade, fått via 3. Finns orderbekräftelse och abonnemangsavtal om detta kan fungera som kvitto? Går för över 1400+frakt på tradera, Kan jag få...
1500+frakt
Affärsidén ifrågasätter jag inte. De lyckas med något där de tjänar pengar, A och O för ett företag :) Som jag nämnde i inlägget förstår jag att...
Iallafall betalt hälften på.. Inget smart alternativ.
Hör mycket på jobbet eftersom jag jobbar i branschen. Var även på en fest i helgen där de kom in på telefoner i samband med att nya xs släppts, då...
Håller med att iPhone håller värdet bättre, men samtidigt tycker jag att det känns som att "gruppen" som vill ha senaste iPhone är större och...
Jag vill försöka förstå varför folk tycker Telenor Change / 3Upgrade är förmånliga tjänster som 2 av dagens operatörer erbjuder. Jag jobbar i...
Byttes på garantin hos Apple i januari, endast 9 månader gammal. Se bilder för skick. Lite Märken men skärmen jätte fin. Kvitto från köp, kvitto...
Hjälper en polare sälja sin note. Se bilderna https://photos.app.goo.gl/1vZDwkXuXbLDshDW6 Ungefär 1 år gammal, köptes strax efter release. En...