Separera namn med ett kommatecken.
Battery history->Other usage "Running" heter "Time spent without sleeping" om man klickar på den. Välj även "Partial wake usage", den borde...
På min så visar gallery även all album-art vilket är lite knasigt. Jobbigt också att lägga in .nomedia i alla de mapparna....
Det är buggigt, därav finns det inte på market :)
Grymt intressant, då det inte ännu finns någon xbmc-plugin för spotify. Då kunde man ju styra via xbmcremote. Ska försöka hinna testa denna ikväll!
4 dagar utan wlan låter ju som en dröm ;). Samtidigt låter underhållsladdning vid lunch väldigt extremt, men jag kan inte direkt jämföra då jag...
Förmodligen inte, de lär har stängt av alla möjligheter till fjärrstyrning via http/udp i voddler gissar jag.
Tonepicket är en sådann app som visar alla volymer.
Håller med! ;)
Kort svar: för att det inte var viktigt nog. Och det kommer nog dröja innan det implementeras, tror jag.
Han har väldigt vettig kritik måste jag säga. Alla är inte insnöade, och måste man vara det så kommer android aldrig slå igenom på samma sätt som...
Jag kan inte påstå att jag märker att telefonen blir seg pga. för många applikationer öppna, däremot om jag gör "tunga" saker såsom som att...
Jag tror att andnav2 kan ha offline-kartor, men då från OpenStreetmap och inte google. Vet dock inte om den kan spara rutter, har inte lekt så...
Dålig animation? Pratar vi om standard-home här alltså? Den fungerar ju mer eller mindre felfritt iaf på min MAgic, så att den skulle gå segt på...
Insåg ju sen att det går ju inte att installera en 2.0-apk på 1.6 iaf :( Hoppade det skulle fungera ändå.
Jag kör en 1.6 CyanogenMod, men är nyfiken på om någon skulle kunna tänka sig dra ner denna som har 2.0 eller tillgång till 2.0-apps iaf. Om...
Någon mer som får sorgkanter runtom?
För att 2.0 inte är helt släppt ännu. Dessutom finns det 2.0-bitar i den vad jag förstår. Han har ju dessutom börjat labba med 2.0, men det var...
Hela grejen med ION är just full-hd, så ja den klarar det. Dock inte CPU:n, utan GPU:n vilket kräver att du kör rätt mjukvara. Tex. kommer inte...
Ett antal liknade appar finns tror jag till iphone, som utvecklats "på riktigt". Borde inte vara omöjligt att få till även på android. recept.nu...
Inte vad jag vet. Cyanogen tycker HTCs prorpietära bitar är ... proprietära. Dessutom vill han ju vara laglig så.
Blåtandskontakter tror ev. inte stöds. Framförallt för att ta emot då.
Ett som jag ser det väldigt bra beskrivning av android och dess "open-ness": http://www.networkworld.com/community/node/49004
Jag tycker principen med fristående appar är bäst. Tänk också på att man kan ha menyval som söker på market, vilket kan underlätta för...
Fördröjning har jag över 3G iaf, det sade tjejen när vi provade. Men det hackar inte.
Japp, älskar den nya. Känns mycket klarare.
Resrobot verkar inte direkt vilja dela med sig gratis: http://www.resrobot.se/pages/rp/order/rr_newbes.jsp
Fast det där måste väl vara en 4x4 widget som visar 3x3 kontaker, eller?
Min magic som är ett par månader är totalt 100% repfri. Dock använder jag fodralet man fick med, men ändå...
Hittar inte heller något queue-relaterat.
Tyvärr har jag inte hittat något bra sätt ännu. Till symbian finns zonetag, men finns ju ingen android-klient till det tyvärr. Och den går också...
Inbillar mig nog att den är snabbare än min 4.2.7.1 med 4.2.7 kärna. Nu slog jag iofs också på "keep home screen in memory".
Ganska bra faktist, men stor varning på att den drar cpu i bakgrunden!! Den hade använt 20m cpu i bakgrunden, 4m i foreground. Och i astro så drog...
Förmodligen kör browsern med dip, så det inte beror på pixlarnas antal utan skärmens storle, ungefär. Det borde betyda att man kan zooma ut mer...
Jag trodde detta berodde på applikationen, och att det var en poll-frekvens. Alltså tex. App A läser av var 300e ms, vilket ger ~3 "klick" per...
Motsvarande fast för usa? http://www.androidguys.com/2009/12/09/fda-drugs-app-for-android-released/
Orb påstår att den stöder android, tror jag. Däremot inte tversity. Men det borde inte vara något stor problem, handlar kanske mest om att det är...
Det här är väl iofs något man borde veta om man läst det minsta om dessa telefoner. Tror det står i de flesta recensioner att batteritiden är runt...
Dagens uppdatering löste problemet.
Lustigt att jag precis satt och tänkte på en spotify-widget när jag installerade uppdateringen. :)