Separera namn med ett kommatecken.
Någon här som ungefär vet vad man kan få för en beg. Lumia 800? Tänkte sälja den och köpa en iPhone 5 istället. Kan tillägga att det är några...
Samma här. Tröttnat totalt på telefonen. Finns ju inget roligt att göra med den. :)
När jag är inne på t.ex sportbladet så typ skiftar bakgrunden färg då och då. Typ när man scrollar så skiftar den mellan rosa och vitt, skitdrygt.
Nokia Lumia 800? :)
Min iPad laggar mindre än min Lumia som har Windows Phone.
Ingen som hört något om den katastrofala spotifyappen är på gång att få en uppdatering? Överger den här mobilen snart pga av att Spotify är...
Redan återställt en gång. Yes, det var drygt. :p
Verkar bara vara jag som har dessa problem. Kan det ha att göra med att jag uppdaterade till 12070 själv och inte via Zune?
Min Lumia laggar om jag inte stänger av allt som är i bakgrunden. Sen är det fint att man måste göra minst en omstart om dagen också.
Kanske en dum fråga. Men i Zune, vart fan hittar jag musiken på Marketplace? Jag har bara 2 kategorier. Videor och Appar. Jag saknar Musik,...
Har haft telefonen i 2 månader. Har börjat krångla nu på slutet med lagg osv... Får hoppas att det löser sig efter den här återställningen.
Bra grejer det här. Fungerade inte att skicka SMS, och att ringa ett samtal fungerade inte heller. Tvungen att göra en systemåterställning...
För mig har telefonen börjat lagga stundtals. Bokstäverna kommer nån sekund efter när jag skriver. Program tar längre tid på sig att öppna. Vissa...
Hur synkroniserar man trådlöst via Zune? Får det inte att fungera. Måste använda kabeln varje gång. :(
Är det någon mer som har det hackigt som fan när man skriver SMS? Bokstäverna dyker upp halvsekunden efter typ.
Finns det? Hittar inte i inställningar. Kör med senaste uppdateringen.
Visst är Spotify snyggt, men appen är helt värdelös. -Tappar ofta offlinespellistor -Kan ibland inte streama låtar. -Går inte att spola -Går...
Haft min Lumia 800 i en vecka nu och skulle inte kunna tänka mig att byta tillbaka till Android. Dock saknar jag en del funktioner i Lumian....
Katastrofal batteritid med 4.2. Bara jag?
Nån som flashat RC4 utan problem?
Nån här som kör SlideIt till denna rom? Jag har lite problem med den.
Lätt bästa romen jag kört hittills. :)
Jag tappar hela tiden nätet och kan inte ringa eller smsa m.m. Är det ett känt fel?
Hade inte varit helt fel om det hade stått någonstans i första posten att V4 är en beta. Om det är en beta så förstår jag att inte allt funkar....
V4 är ju ett skämt ialf. Kan inte ringa, tappar signal hela tiden. Laggig. Galnet presterar igen.. <3
Bara jag som upplever V4 som riktigt seg?
Det funkar klockrent på stock, sen laddade jag ner youtube igår. Knepigt. :/
Klippen buffras skitsegt, sen stannas det upp efter hälften om du förstår vad jag menar. Så när jag kollar på YouTube kan jag aldrig kolla utan...
Har dom fortfarande inte fixat Youtubeappen? Strular alltid i denna rom.
Operatörerna verkar sega. Det är väl ingen som hittills fått in den i sitt lager?
Det går väl att flasha som vanligt? Choose Zip From SDCARD i cwm?
Vilken är bästa kerneln till MIUI?
Har Galnet lagt ned eller vad händer? Fortfarande paus?
Jag tror det bara är att gå rätt över. Jag gick direkt fråm CM7. Gjorde facory reset och format data.
Sen fick man väl höra varje vecka att nästa release skulle vara något exceptionellt.
Efter att ha kört denna ett tag så fattar jag inte varför Galnet är så speciell? Denna är både snabbare, har bättre batteritid, och så har jag...
Telefonen ligger på laddning under natten.
Hände för mig på MIUI också. Telefonen är helt död på morgonen.
Alltid lika kul när alarmet inte ringer på morgonen...