Separera namn med ett kommatecken.
jag är sugen men finns på gotland :(
jag är sugen på två nexus 4 om det går att lösa :) hade varit grymt
om hon vill ha den olåst så är den endast via google play va? Det går inte att springa in i någon fysisk butik och plocka upp den för 349?
Behöver tips. Sitter på en galaxy Nexus nu som jag är nöjd med. Men tjejen är i USA så är det värt att köpa en nexus 4 för 349 dollar? Kanske för...
Jag sitter på en galaxy Nexus nu som jag gillar. Har haft S4 men fick bara ha den via jobbet. Så har haft den i cirka två månader. När jag gick...
Tack för din åsikt jag ville ha någon som bodde i närheten av sthlm så man kunde träffas ibland vid eventuellt arbete. Har nu förstått att det nog...
tack för ditt inlägg, mycket givande! Much love 2 you!
jag är seriös, vill inte bara kasta ur mig iden till någon rand00m :)
jag förstår men min app skall inte vara en vanlig app med någon problemlösning eller liknande. Appen skall vara social sådan och skall...
Anledningen till att jag inte ville säga iden till dig var för att du bodde för långt bort. Ville helst ha en utvecklare i ett näromåde. Tack för...
jag kanske skulle vara intresserad, skulle kunna slå till redan idag(bor i sthlm) tycker dock priset är för högt för en som är låst till tre
Hej, Någon i sthlm som har en optibay för en macbook pro till salu? Är i akutbehov av en!
först och främst vill jag tacka dig för allt du skriver, du kommer med bra tips och bra kritik! Jag är beredd att förklara allt jag kan för...
var snäll och läs det jag skrivit och inte det andra fått för sig, jag har inte någonstans skrivit att jag skall ha mest eller att utvecklaren...
jag hoppas hitta en utvecklare som gillar att göra appar på fritiden :) Här får han möjligheten att jobba med det han älskar som ett hobbyprojekt...
jag har absolut inte tagit det på ett dåligt sätt och du har säkerligen mer erfarenhet än mig när det gäller utveckling men att jag skall ta 5% av...
skicka pm så kan vi prata vidare :)
håller inte med dig alls, av den enkla anledningen att jag inte skulle göra något mer än ha iden. Jag har pratat med några företag som har appar...
kan också tillägga att designern jobbar på ett företag som har en väldigt lönsam app på appstore och play store, han tyckte iden var väldigt bra...
detta förstår jag och respekterar det väldigt mycket. Som jag skrev tidigare så kan jag inget om utveckling eller kodning av någon app. Jag...
respekterar det du skriver men håller inte med om något du skriver. Vill hitta en utvecklare som tror på iden och tror att det kan bli något av...
Detta är exakt det jag vill! Han får en del av eventuellt företag, jag vill att jag och utvecklaren och designern som jag redan fixat skall ha...
jag kan absolut inget om att koda, så utvecklaren måste göra allt själv(förutom design, där har jag redan hittat en som är sugen) Då appen...
ingen?
Tror jag postade på fel ställe innan så testar igen: ) Hej, jag har en app idé som jag skulle vilja ha hjälp med att utveckla, själva idén är...
Hej, jag har en app idé som jag skulle vilja ha hjälp med att utveckla, själva idén är enkel men då jag vill att den skall bli perfekt så tror jag...
hur gör man om man kommer från en mac
sant men lite synd att hälften är blotware och inte appar man använder
Tjennaaa, jag sitter på en gaalxy s4 som jag kommer få ha någon vecka till. Telefonen är grym men ram hanteringen är riktigt dålig, knappt...
Galaxy nexus?
http://developer.apple.com/library/ios/#documentation/userexperience/conceptual/mobilehig/IconsImages/IconsImages.html#//apple_ref/doc/uid/TP400065...
Hej, Jag funderar på att att göra massa teman och ikoner till olika launchers, finns det några krav eller mått jag måste följa? Tex hur stora...
Har aldrig haft en iphone men lite avundsjuk av hur snabbt en iphone 4 går tillbaka exakt till där man var senast något min nexus inte klarar utan...
Läs min fråga igen
låter det som ett vettigt byte för dig?
bor i sthlm, kvitto finns!
tråd låses telefoner fixats så annat håll
galaxy nexus? jag har en
galaxy nxus?
pris för ipone?