Separera namn med ett kommatecken.
Nytt, oöppnat! 60 kr inkl frakt. [ATTACH]
Spelat igenom en gång, nyskick! 439:- inkl frakt. [ATTACH]
Mecenat15
Nyskick! 439 kr inkl. frakt. Swish is king! Edit: sänkt pris
Inga studentkoder, om det finns andra vet jag inte.
Finns inte längre tyvärr
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.duokan.phone.remotecontroller denna är det ifall du vill testa
Mi fjärrkontroll. Appen fanns i vid start på min iaf.
V8YPM847W
Köpte 2 biobiljetter av swe. Snabbt och smidigt!
mec180453
Mi A1
Haft min i 1-2v. Kör på senaste uppdatering. Inte upplevt några problem, än iaf.
Skickas från Kina via England. Så man betalar ingen tull eller moms. Jag fick en UK laddare till min, men de skickar med adapter.
Tror det är flera som köpt från eglobal här på forumet. Ingen som haft problem vad jag läst iaf.
Har haft Honor 8 tidigare, har nu Mi A1 64 gb. Har varit väldigt nöjd med båda. Rekommenderar A1, då du kan få den väldigt billigt på...
Glad påsk önskar alla vi här på CDON.COM. I vårt påskägg till dig har vi lagt en rabattkod på 50 kr. Handla för minst 300 kr och använd din kod i...
Plattan finns uppe på tradera istället.
Någon som har rabattkod till Philips shop på 60%? Vet att de brukar finnas ibland.
Googlade lite snabbt. Verkar som själva appen måste ha stöd för export till SD?
Har inte så bra koll på det. Inte använt SD kort själv så har inget att testa med heller. :/
Har en Samsung sm-t585, dock 16gb, men plats för minneskort. Kolla här
lugnt
Den är 10,1"
Nypriset är ungefär samma för både 5 och 6. Därav tolkade jag det som 75/75. Men det får säljaren avgöra haha :)
Jag tolkar @Hanseman bud som 75kr inkl frakt på 5 och 75kr inkl frakt på 6. Så jag lägger bud på 85 kr inkl frakt på 6 då @SuperChevy ?
Nr 6 50 kr + frakt @SuperChevy hur länge pågår budgivning?
Parfym.se går efter personnummer.
Sålde en S8 till Zexin. Snabbt och smidigt. Rekommenderas!
Ja det vet jag. Men finns det original köper jag gärna det.
S8 såld till @Zexin
Varför jag fick UK plugg? Inte en aning. Fick med en adapter iaf. eller Varför jag vill köpa en eu? För de är smidigare än att ha extra adaptern.
Fick hem min idag som jag köpte från eglobal. Med UK plugg. Vet någon vart man kan köpa en original laddare EU till ett bra pris?
Samsung S8 svart, i nyskick. Köpt slutet av november. Kvitto och garanti finns. Allt utom hörlurar skickas med. Har även 3 skal. Ipaky i kolfiber,...
Jag beställde min Xiaomi mi a1 från eglobal 12 mars, fick den hemlevererad idag. Ingen tull eller moms. Fungerar med tele2 och vimla utan...
Tips Skalhuset Köpte ett sådant fast till s8. Tycker det känns ganska tunt. Brukar inte gilla att ha skal, men detta är ok.
Har en samsung platta, dock 10.1". Några veckor gammal, knappt använd och skal på sen dag ett. Modell: SM-T585
Frakten är gratis, men fanns ett alternativ med någon sorts garanti gick på 3,5 euro. La till det. Har inte fått hem den än, men vad jag har...
Beställde xiaomi a1 från eglobal söndag. I morse registrerades kolli från england (fick notis i postnord appen). Använd koden chkout5 så får man...
Köpt