Separera namn med ett kommatecken.
Bud 250 kr för Nexus 5
Sålde en telefon till ruppan, snabb och smidig affär! Rekommenderas!
Kvitto ja, 9 mån gammal.
Hej! Köpte en LGG4 här på forumet för att ha medans min dailydriver var på service men den kom aldrig till användning för dom fixade direkt på...
Sålde en dator till wiper, snabb och bra kommunikation. Rekommenderas !
Sålde ett spel till jagu. Snabbt och smidigt! Rekommenderas!
Ja det är spelat 1 gång under typ 2h. Jävla skitspel :P
150 kr ink frakt?
Intresserad av Disney samlingen om du inte får allt sålt på en gång.
Inte tänkt på att sälja den så, mer inne på att byta.
Tack men jag vet fasen inte om jag skulle palla det gula sträcket :/
2800 för plattan
Kan du försöka få en schysst bild på det hela, låter lite tråkigt med det lila.
Hej! Köpte mig en Pixel C när vi var i USA för nån vecka sedan. Utan tvekan den bästa plattan jag haft men tyvärr så har jag behov av en windows...
Har en Acer iconia w510 liggandes.
Jag tar den gärna om den finns kvar. Niclas
Det skulle kunna vara intressant.
Rensar av lite tech som bara ligger! Tablet shield med handkontroll och flip fodral, 4G modellen med penna osv. Liten spricka vid simkorts luckan...
Svårt att beskriva, jag följde guiden på XDA där jag hämtade romen.
Jag har varit ovanligt dålig med att fota på sistone. En från helgen när jag äntligen fick väcka bilen ur dvala igen. [IMG]
Andra gången nu, första gången lyckades jag inte lösa det så jag gjorde en återställning. Nu lyckades jag göra det genom att stänga av den där...
Och där slutade kameran att fungera igen... tröttsamt
Köper Nexus 10an!
Tack för en snabb och smidig affär!
Ja det hade jag förvisso men den funka tills jag skulle ta en bild i Messenger och ändrade från fram till bak kameran. Det liksom hängde sig då...
Min kamera har slutat funka... men i safemode funkar den, så hårdvaran är det inget fel på. Är troligen någon app men än har jag inte riktigt lagt...
Vilken tradera veteran :> skriv i PM hur du vill göra. Mikael R vann budgivningen.
tack men inga byten :)
Köpte den på Media markt i norrköping i november
Hej! Nexus 6P 32 gb silver. Alla original tillbehör ink kvitto / kartong osv. Sitter ett kolfiber dbrand skin på baksidan nu samt ett...
Samma för mig, adresslappen är nog utskriven men går inte iväg förens imorgon om man kollar vad klockan var när dom gjorde det. Så onsdag är den...
Min står som skickad från komplett. Kika igen, dom kanske var sega med att uppdatera bara.
+1 !
Haha ja jävlar vad dumt det såg ut när jag själv läste det nu men dom sa så på visningen :cool::D...
Va fan!! Avis som tusan, måste åka och glo i varje butik tills jag hittar en att klämma på :D
Den skulle ju ha nån form av "rymdrakets/satellit kylning" nått rör med vätska som funkade som kylmedel. Sen hur bra det funkar i mini skala av...
Standardtråden när varje lur släpps. Om/var/hur köper folket S7 Edge? Jag själv förhandsbokade en svart med vr headset på Komplett.
Timely :) Fick ett notis på det så det gick utmärkt :cool:
Stöter också på BT problem titt som tätt. Ibland hackar musiken till i bilen och ibland får man stänga av BT och dra igång igen för att det ska...
Ah typiskt! tack för svar :)