Separera namn med ett kommatecken.
Jag har liknande problem med min fast med Tele2 som operatör. Om någon har lösningen på problemet så vore jag med tacksam.
Det kör vi på om det följer med en sladd till laddaren som fungerar med snabbladdning.
Jag kan rekommendera säljaren.
Jag köper gärna allt om du har ett schysst paketpris. :)
Någon som har skal att sälja till denna modell? Även produkter från tex Dbrand är intressant.
Om du inte litar på oss så är det väl enklast att kontakta Tele2.
Precis! Bara kolla på deras hemsida.
Varför? :) Det bara är så. Jag har köpt 2st för 2590kr kontant betalning. Inga problem. Det finns många här på forumet som tecknat abonnemang och...
Japp
Det är en bra telefon. I synnerhet om man får den till de priser Tele2 har sålt dem för. Dvs under 3000kr. Kameran är bra, till och med mycket...
Om vi pratar utseende så gillar jag Honor 9, men å andra sidan har den baksida av glas. P10s baksida är av aluminium.
Det är inget problem som jag har med min. Den håller sig sval även under belastning.
Jag har ett glasskydd som jag inte satt på ännu då skärmskyddet som satt på från fabrik fick bra glid efter lite användande.
P10 har gått att köpa för 2595kr hos Tele2. Jag och frugan köpte varsin till det priset. Du kan kanske hitta någon som säljer en oöppnad till bra...
Svårt att se att en G6a ska prestera så uselt, men upplever du det så är det bara att returnera. :)
Går det fortfarande att få en en Huawei P10 för 2500kr så anser jag att svaret på vilken telefon du ska köpa är giver.
Som jag förstått det så är största skillnaden själva konstruktionen. Glas eller metall.
Den borde han köpa av dig. ;)
Det finns ok nya lurar för 1000kr om man inte har allt för höga krav. Dvs spela 3d spel och ta foton av högsta kvalité. Tex Moto G4 play eller...
De två jag köpt kom också fram dagen efter beställning. Riktigt smutt.
Har du inte möjlighet att kontakta säljaren för att få kvittot?
Köpte min P10a på Tele2 för 2595kr och en S8a är säkert bättre, men kostar å andra sidan tre gånger så mycket. Kvick och utan lagg är den. Det...
Jag är kanske intresserad och bor också i Halmstad. Hur bra är en sådan projektor? Subjektivt såklart, men vad kan man förvänta sig? Fungerar...
Jag vill med lovorda vidvinkeln. Hade en G5 innan och jag saknar verkligen möjligheten att fota med det objektivet.
Bump
Den här finns att beställa på Dustin. https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3961267
JBL Go säljs för 199kr inkl frakt. Kolla prisjakt.
Jag är intresserad av att köpa grejer till min och frugans P10or. Någon som har något liggandes?
Bra säljare! Rekommenderas.
Jag har bara köpt två. [emoji6]
Jag köper gärna ett 12 månaders med. Alternativt 3 månaders. Kan swisha direkt. Går dock och lägger mig nu.
Tack! Det hade jag inte en aning om.
Du fråga kanske, men varför?
Jag har också köpt en sådan. Riktigt prisvärd tycker jag.
Är den på ingång?
Du kommer säkert bli nöjd och väntan blir nog inte så lång. Jag beställde min i onsdags eftermiddag och den var i min hand på torsdag förmiddag....
Jag köpte en P10 hos Tele2 via Mecenat för 2595kr. Jag var redan kund hos dem. Bra telefon för det priset.
Nyfiken på vad ditt standardskal är. :)
Jag tar en av dem.
Jag vet inte. Erbjudandet dök upp tidigare idag. Jag har inte kollat så noga. :)