Separera namn med ett kommatecken.
Är Huawei B525S på något sätt låst till 3 ?
Köpte 2 st Sonos ZP80 och allt gick jättebra. Bra kommunikation och skickade snabbt. Tack!
Nexus 7 - 300 inkl. frakt
Nexus 7 - 175kr + 58 i frakt
300 + frakt
100 + frakt.
Helt dött sedan 31 maj 2018 :( Den högsta ersättningen jag har fått var 8.28kr :)
Tack! Fixat, har tagit halva priset från prisjakt.
3 olika möss. Rimligt utgångspris för bud... ungefär halva nypriset? Frakt tillkommer ifall det skickas med 58kr (postnord - skicka lätt /...
Säljer en i nyskick Netgear Nighthawk R7800 X4S Ninja in Pyjamas Ed. (Netgear Router Nighthawk X4S AC2600 NiP dual-band WiFi - Router och...
Det blev en blå för min del :)
Vill man hålla på och "strula lite" så kan man köpa den via Telenor: 1 månads abonnemang + Mate 20 Pro = lägsta kostnad 9399kr Ingår en Huawei...
Fixat.
550kr...
Ok. Gör så. Mvh: Valle
Jag bor i Oxie (Malmö). Men jag skickar gärna, spårbar frakt ingår. Mvh: Valle
Om någon vill ha en Promokod så finns det en här: MVOMR Är själv på plats 5814 med 8693 bakom :D
Köpte en Kindle... Helt nöjd!
Du bör ändra annonsen till "Köpes"...
FA_ Köpte en IKEA Sparsnäs av mig och det gick hur bra som helst.
Sålde en IKEA Sparsnäs till opuschen och det gick hur bra och smidigt som helst. 5/5!
ayk köpte en IKEA Sparsnäs av mig, fick betalt omgående via Swish. Rekommenderas!
Sålde en IKEA sparsnäs, fick betalt omgående. Hur bra som helst!
Hej. Det elmätaren behöver ha är en diod som blinkar efter hur mycket energi som förbrukas. Har du mätaren i lägenheten så kan du se efter själv....
Sålde en IKEA sparsnäs, fick betalning omgående via swish. Rekommenderas!
Har fler så är någon mer intresserad så bara Pm:a...
IKEA Sparsnäs trådlös energimätare, komplett i oöppnad förpackning. Sändare monteras över elmätarens blinkande diod och överföring till...
160 + frakt
Hehe, ja det är säkert så. Vill bara att allt skall fungera utan strul, det är väl nog mer så jag menade. Kan inte hitta info om vems nät dom...
Aah, ok då vet jag det. Det är ju mycket SMS:ande mellan barnen idag så jag 'orkar' inte att det skall strula. Tack för feedback!
Hej. Har kollat in billigare abonnemang till barnen. Ser ju att Vimla och Hallon är bra alternativ men Lycamobile ligger bättre på det pris/GB...
Tjenixen. Då är det dags att sälja av min Samsung S8 plus. Färgen är Artic Silver. 4GB Ram 64GB 'Rom' Aldrig rootad 'Knox 0' = Samsung Pay...
Är intresserad och bor i Malmö (Oxie). PM
Köpte en Chromecast gen 2. Gick fördömligt snabbt och smidigt! Rekommenderas!
Jag köper Google Chromecast Gen 2!
Pris?
Köpte en Samsung gear s3 av @jba7989 som är i nyskick. Jättetrevlig säljare och väldig seriös. Allt var som lovat. Rekommenderas varmt och starkt...
@jba7989 köpte en Samsung gears s3 av denna säljare och allt gick supersmidigt. Mycket trevlig kille och väldig seriös. Rekommenderas varmt!
Bjuder 2500
Skall se om jag hinner hämta den imorgon :ehm::teeth::eek:o_O:P