Separera namn med ett kommatecken.
Jag kör just nu TheNanos Hero ROM v1954 och den fungerar superduper, tack TheNano! Undrar nu om jag kan byta weather widget rakt av till t.ex...
Ok, i Heron så finns det bara delete och +Add alarm i menyn..men samtidigt så finns det stoppwatch och Timer som är väldigt nice!
Men om du tog en Nandroid-backup (innan du flashade) så borde du väl kunna köra en restore från recovery konsolen? Annars så försvinner ju poängen...
Hehe..håller med dig. Visst finns det risker med att roota sin telefon, har man väl gjort det så är det som en drog. Det är...
Hmm.. kör med Hero gränsnittet..går in på clock->Alarms-> vald tid så finns det Description, Alarm sound, Repeat och Vibrate..inget val om tyst...
Hmm.. ska kolla på det, tack för tipset.
Nope.. har testat med alla olika kombinationer och den tutar och lever ändå..Man får väl se till så att inte alarmet är aktiverat helt enkelt. Det...
Tydligen så finns det två st ROM:ar som TheNano har gjort, vad jag vet. TheNano Hero v1954 och den här:TheNano HTC Magic Nordic orginal ROM...
Ah..där lärde man sig ngt nytt. Har inte funderat på att man kan reglera så pass med bara volymknappen, har alltid använt den "röda knappen".. så...
Så bra :D
Jag använder mig av recovery-RAv1.2.1H.img. Testade att byta SPL till update.Engineering-SPL-HBOOT-1.33.2010-signed.zip. I recovery-läget kan du...
Tack för svaret. Ska kolla efter Daldroid-romen. Har hört rykten om att HTC ska släppa Hero-romen till Magic nu i oktober, får väl invänta och se...
Hejsan! Jag är ny här på forumet och undrar om det är ngn som har möjlighet att svara på dessa frågor. 1: Just nu kör jag Fatal1tys Hero ROM 1.4...