Separera namn med ett kommatecken.
Vad tror du om att återställa mobilen till fabriksinställningar, sedan roota den och sedan hoppas att kunna få tillbaka anteckningarna med hjälp...
Just det, ursäkta! Dock så verkar de, enligt nedanstående källor, på min modell (Blade II) tagit bort funktionen att boota i fastboot utan att...
Ah! Tack för förklaringen! Men grejen är ju att min mobil inte är rootad vilket ju betyder att jag inte kan installera någon custom-recovery....
Jag förstår inte alla termer du använder. Bootloader (fastboot-läget) är detsamma som recovery mode, va? (dvs: http://bit.ly/10XjtnX) Vad...
Jag har redan testat det, men zip-filen vill inte installeras eftersom mobilen inte är rootad.
Tråden du länkade till säger "Innan ni börjar se till att ni har tillgång till Dator, att ni har drivrutinerna till telefonen installerade på...
Jag tänkte genomföra detta rootning för att jag är fast i en bootloop och vill rädda mina anteckningar. Hur kan jag göra ifall jag inte kan...
Så anteckningarna ligger alltså i "app datan" och kommer alltså att raderas vid en fabriksåterställning? Min mobil är inte rootad, så jag har...
Jag har en ZTE Blade II med android gingerbread. Den är inte rootad. Mobilen fastnade i en så kallad "boot loop" för mer än en månad sedan....