Separera namn med ett kommatecken.
Tänkte bara fråga om det funkar att använda mitt helt vanliga Bankomat kort för Google Checkout konto eller måste man ha VISA/MASTERCARD/AMEX ?...
Flashade precis in CM 7.00 RC2, precis som man ska. Bootade in i Recovery,Gjorde Backup,Wipade Data/Factory Reset,Wipade Cache, valde Zipen CM7,...
Har RC2:an Echo-bugen vid telefonsamtal så som Oxygen 2.01 har ?
@Dreamhawk Det finns ingen möjlighet för dig att slänga ihop en guide på svenska för att flasha olika HBOOTS ?
AdamG släppte igår sin 2.3.3 Gingerbread baserad på OTA rlsen. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=968504 Har bara en fråga,...
Kollade yss genom guiden igen och såg att man kan göra S-OFF med unrevoked, men funkar det att göra de med Unrevoked om jag redan rootat med...
Hur funkar denna för folk som inte har S-OFF och Custom HBOOT ?
Är det 100% nödvändigt att ha den custom Hboot och Soff för denna ROM lr? Förstår inte riktigt varför det är rekommenderat då det inte tillför nåt...
Source Link ?
Kan inte nån köra en liten review av plattan dem får hem från dustin, om nån han beställa vill säga :D Även testa om goggleapps4archos.apk funkar...
Varför är inte denna guide sticky fortfarande ? hade nästan svårt att hitta den igen :P
Man bara laddar ner gapps4archos.apk och drar in den och installerar den på sin tablet. Edit: http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=65&t=38186
Vem säger att det kommer kosta 500 kr mer där?
4 poster ovanför din står det att Teknikmagasinet får in dem v45 :D
Mjo Rockplayer spelar de flesta codec, och med Market hacket så får man ju tag i den lätt :D
Okie tack :D Ser dock ut som det bara går att förhandsboka så länge för Archos 70 på Expansys, fär väl vänta lite :D
Att lära sig använda Android är 5x gånger enklare än Windows + Personen i fråga kan inte råka ta bort en systemfil som gör att den inte bootar upp...
Tänkte köpa en sån här Android Tablet till min mor då hon vill kunna surfa lite lätt men inte riktigt kan lära sig PC. Undrar bara om nån har haft...
För 2 dagar sen skulle jag dra ner en app från Market, tryckte Installera och så vidare och den kom upp i överkant och jag drog ner för att kolla...
LTE är inte heller 4G, det finns ingen egentlig överenskommelse om vad 4G ska vara för teknik. 2012 beräknas LTE Advanced finnas på marknaden och...
Gör du en Wipe när du installerar ROMen ?
Jag förstår inte varför du vill ha den nya uppdateringen... Det är enklare att hitta en ROM som har den istället.
Installera en ROM som har uppdateringen ? Är det Android 2.2.1 lr?
Men jag skulle vilja ha en sån här dock: [IMG] ÄR det bara att hitta dem Ikonerna då lr?
Jag syftade nog på docken(tror jag xD) Alltså jag har ju sett massa screenshots av folks telefoner på xda och dem har alla massa olika docks.
Visste inte riktigt om jag skulle starta en ny thread lr inte men men... Skulle vilja veta hur man ändrar utseendet på LauncherPro, alltså typ...
Japp OpenDesire har nice Batteritid :D
Jag ville testa OpenDesire igår så jag drog in den i telen, backade självklart upp min gamla Modaco r8, nu undrar jag om det bara är så enkelt som...
Unrevoked 3.21 lägger ju till en Superuser terminal app, den har en Ninja som ikon under Menyn, har du den så har du root.
Om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag att den delen av guiden med Official 2.2 Froyo + Radio hör till den gamla Nergraderings + Root guiden ?
När jag flashade in Modaco r8 så gjorde jag en nandroid abckup innan jag flashade och sen glömde jag ticka av "Backup" i ROM Manager, så den...
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=21683
Kontrollerade du så drivrutinerna blev helt korrekt installerade ? För som du säger det står "Waiting for device" låter som att den inte hittar...
Rockplayer från Android Market stödjer alla format. Den är gratis med ads.
En liten fråga, när jag Flashade Modaco r8 för några dagar sen gjorde jag en nandroid backup, nu är min fråga om jag måste göra en ny eller finns...
Det står i guiden :P Roota din telefon med UnRevoked 1. Avinstallera HTC Sync (Programmet alltså) Om du inte haft HTC Sync installerat,...
Det är inte så att du gör nåt fel i processen med antingen Flash lr innan de rootning?
Då vart man flashad med MoDaCo-r8 :D Allting verkar flyta på, och backup av SMS/MMS funkade perfekt. Edit: Drog nyss in LauncherPro, det här är...
Okie, det betyder att fast du kör Modacos rom som har Sense, så använder du inte Sense ?
Har en fråga, vad exakt är LauncherPro för nåt?