Separera namn med ett kommatecken.
Hej, Är sugen på en Nintendo Switch, jag kommer och köper den direkt i Stockholm! Allt över 2500kr är inte intressant (får en ny för 3300kr)...
Hej, Såg att Elgiganten har ett erbjudande att man får en Samsung Galaxy S8 när man tecknar fastpris 15GB för 399kr i månaden (24mån)...
Hej Nu är dags att rensa bland mina gamla mobiler! Dom finns i Upplands-Väsby för hämtning från och med Onsdag eller så skickar jag dom gärna...
Hej Nu måste jag verkligen sälja av saker, man ligger verkligen på shitlist här hemma :p Helst vill jag att affären sker omkring Stockholm...
hej jag gjorde misstaget att ta en Iphone när jag skulle förlänga abonnemanget och nu ligger den bara i bokhyllan.... jag vill byta den...
Tjo dax att göra sig av med lite lurar 1. Lg VU 895 i topp skick! kartong och lurar finns, kvitto ska jag nog kunna hitta (olåst)+en del skal 2....
Hej som rubriken säger någon som har en Canon Ixus 850 eller 860 till salu? det måste absolut vara någon av dom 2 modellerna!!
hej någon som har tröttnat på sin Nexus 10? helst i sthlm mellan 4 ögon... men allt av intresse!
tjo nu när det går att förbeställa denna telefon borde den inte få ett eget forum?
hej lite sugen på att köpa en sån, så nu undrar jag om någon har testat den?...
Hej såg att gameloft har släppt Zombiewood nu! har inte hunnit testa det ännu men jag har väntat på det ett tag nu....
Hej har en Tab som inte används för tillfället och det känns dumt att den ligger och samlar damm, så jag tänkte kolla om det fanns något...
tjo är ute efter en ps vita tänkte kolla om det finns någon som är sugen på att sälja en?
hej kom över detta igår säkert inget nytt men jag hade missat det, tycker att det är skit skoj om man gillar musik. som vanligt kan man...
hej nu har äntligen dead trigger kommit !...
hej har lite prylar jag skulle bli av med! Android berget växer och det är nya saker på väg in! bor i Stockholm så helst affärer där! om jag...
Hej Äntligen har pokerstars släppt sin app så nu kan man logga in på sitt konto och lira, har inte hunnit testa den ännu så mycket så jag kan...
Kom över detta spel i går och det är värt varenda krona riktigt kul och väldigt bra gjort....
Hej Ett litet tips 3:an har släppts till detta i mitt tycke kanon spel funkar tyvärr inte ännu till min Tab 7,7 så jag har inte hunnit testa...
kom över detta idag och grafikmässigt så är det värt att lyfta upp! gratis att ladda ner men som vanligt kommer säkert vissa saker kosta till...
tjo kom över detta spel idag ....riktigt snyggt har inte hunnit spela det så länge men 7kr är det värt ....verkar lovande :p...
Hej Nu finns TSF Shell på market för dom som var intresserade! Lite dyrt kan jag tycka! o_O...
Hej ett spel jag kom över idag har precis börjat spelat men jag tycker det verkar riktigt bra!...
Hej är det någon som vet ungefär när vi får uppdateringen till 4.? för jag längtar tror att det kommer att göra mindre underverk :eek:
Hej kan kanske vara intressant ? http://www.theverge.com/gaming/2012/1/20/2721190/resident-evil-4-android-korea
Riktigt skoj spel! Har nu suttit med det riktigt länge! https://market.android.com/details?id=com.remedy.DeathRallyFREE
Nu öppnar vi denna på en gång....
Dags att lägga upp en tråd bara för detta! Åter kommer med vad jag har köpt.
SÅLD
När jag ändå håller på ..... har en Eu moped som jag knappt har använt har kört 86km sen jag hämtade ut den 2009-12-20, det betyder att jag...
SÅLD TRÅD KAN STÄNGAS Tjo Funderar på att sälja min underbara platta för att själv klart kunna köpa något nytt :p den är i topp skick...
hej kom över detta i dag och kan inte annat än säga att det är kanon! Siege like you never have before! Slide to Play 4/4 "Siegecraft...
Tjo snubblade över detta spel idag vet ej om det är gammalt eller nytt men roligt var det :p enkelt spel med bra känsla och grafik!...
En gammal klassiker som har kommit till Android detta spel lade man några timmar på, med sin amiga jag har inte hunnit testa det ännu men...
Hej Såg detta pris på play det är helt ok... Men det gäller bara någon dag i fall någon är ute efter en. 2105:- Sony Ericsson Xperia PLAY...
Tjo snubblade över detta i dag som jag tycker är kul! det är tur baserat och man ska helt enkelt rädda insekterna!...
såg denna video på nätet fick ont i magen men det verkar ganska tåligt glaset! ASUS Transformer Scratch Test - YouTube
Tjo Kom över detta i dag av en slump och måste bara säga wow annorlunda spel som funkar både på min Xperia play som Asus Transformer men...
tjo har precis köpt en asus och känner att folion är i vägen :p någon som är sugen? den är ca 1år gammal men inga repor eller märken i den den...
Köpte en till gumman hon gillar android men ska bara ha ett tangent bord framme... o_O ja och hur kul är det att höra varje dag att min jä*la...