Separera namn med ett kommatecken.
Har just köpt en ny tablet z och kört in alla uppdateringar som fanns. Har nu 4.4.4. Nu har den fina tabletanpassade inställningsmenyn med en...
Ett litet problem jag märkt av nu när jag använt den lite mer är att jag får grafikfel när jag kör tyngre spel lite längre tid. Lär väl bero på...
Funderar också på den här. Återkom gärna när du fått den och berätta hur det fungerade för din Z1C med skal. Jag kör Roxfits gel shell och är...
Jo, men sånadär frukt-plattor tittar jag inte mycket åt i vilket fall som helst. Det ska va Android! Och det är väl därför vi hänger här.. :)...
Samma här! Så har det vart i säkert ett år. Trodde nån annan hade buggrapporterat det tidigare så har inte brytt mig. Men så kan man ju inte...
Ok, nu har jag lekt med denna platta i en vecka och måste instämma med alla andra att detta helt enkelt är en grym platta för priset! Den är...
Gratis frakt (som de flesta kinasajter). 15/1 Beställde på Merimobiles 24/1 Registrerad hos Singpost (Markerad "Shipped Overseas") 6/2...
Jag köpte från Merimobiles för $212. Det var det billigaste jag kunde hitta när jag lade min beställning. Nu fastnade den ju i tullen så den blev...
Fan, min fastnade i tullen men nu ska den vara på väg till mig. Har höga förväntningar på denna efter allt positivt jag läst.. :)
Tjenare! Jag har en svart Ainol Novo 7 Venus till salu. Detta är Ainols nu vassaste 7-tummare med fyrkärnig processor, en riktigt bra skärm på...
Hej vindsus86. Jag märkte precis ditt PM och har svarat på det. Trodde man fick något notifikationsmail härifrån när man fick PM men tydligen...
För lågt.. För de pengarna behåller jag den hellre.. :)
Min är i princip ny. Har kört ur batteriet ett varv ungefär. Så den har vart igång kanske 5 timmar och har inte en skråma! Ok, sist jag kollade...
http://www.pandawill.com/ainol-novo-7-crystal-8gb-android-41-tablet-pc-mva-hd-screen-7-inch-1gb-ram-camera-black-p68451.html .. finns även som vit.
Jag benchade Crystal till ~8800 poäng i Antutu.
Jag köpte en Ainol Novo 7 Crystal till min dotter i julklapp och måste säga att den fungerar kanonbra. Den har 1024x600 i upplösning, dubbelkärnig...
Har samma erfarenheter.. China Post brukar ta 4-5 veckor. Hong Kong post typ 3-4 veckor. Singapore post 6-11 dagar.
Själv håller jag på utforskar Ainols Novo7-serie då jag tycker det verkar vara fina plattor. Köpte en Crystal till dottern i julklapp och den...
Har köpt ett par plattor och lite andra saker från gadgetgreats.com och det har fungerat överlag bra! Första plattan jag köpte kom hem i lådan...
Jag är jättenöjd med min Crystal till 95% men har ett litet problem. Jag har väldigt dålig överföringshastighet via WiFi, vi snackar kanske 0.5...
www.gadgetgreats.com, och jag slapp tull! De skickar alla försändeler med Singapore post som är mycket snabbare än China post och Hong Kong post....
Nej, inte enligt min erfarenhet iaf. Det enda jag märkt är att inte riktigt alla appar stöds. Det är nåt enstaka spel jag testat som inte...
Har forskat runt mycket ang. 7" platta under tusenlappen. Köpte nämligen nyligt en till min dotter som hon ska få i julklapp. Mitt val föll på...
Googlade runt mycket innan jag vågade beställa min Novo7 Crystal. Läste mycket skit om Chinagrabber och Gadgetgreats men bestämde mig ändå för att...
Beställde min Crystal från GadgetGreats ($115) och blev mäkta imponerad av leveranstiden. De skickade plattan dagen efter jag lagt beställningen...
Man blir onekligen sugen. Hur blir det med möjligheten att använda sig av garantin? Går det bra att trycka in original-ROM:en om det skulle vara...
Fasiken att jag skulle uppdatera innan jag läste changeloggen.. :( Verkar ju som att föregående version fortfarande fungerar bra..
Haha :) Trist så klart.. men ändå lite komiskt. Trodde alla hade koll på detta nuförtiden.. Själv har jag bara rört mig bland halebop/telia och...
För tillfället bjuder ju halebop på deras "bas"-surfabonnemang till alla som använder deras kontantkort eller abonnemang.. Så fram till första...
Jo, men c:geo har börjat fungera mycket bättre när man tar multi-cacher sen man började kunna lägga in waypoints.. vad specifikt är du ute efter?...
Jag upplever att detta händer mycket mer sällan nu med 2.1. Kanske det till och med har försvunnit.. kom inte ihåg när det hände sist iaf. Kanske...
Intressant strategi! :) Den funkar säkert bra.. låter ju så iaf! Mitt resonemang fick jag från diverse strategitipssajter jag hittade när jag...
Förstår inte hur man klarar sig med typ 3 skärmar :P Själv räcker inte 7.. så jag har lagt in Zeam så jag får 9 och de är alltid knökfulla...
Då är du inte Tycoon ;) Muscle och Operative har var 60:e medan Tycoon har var 50:e. Jag började som Operative men insåg mitt misstag kring lvl...
Tack för infon... nu ställde ja fram datumet istället, fick tag i OTA-uppdateringen å slapp därmed rensning :) Nu återstår en otålmodig väntan på...
"Warning! * Please note that this upgrade will erase any data stored on the phone." Hmm.. blev telen rensad av den där OTA-uppdateringen också?...
Kan jag strunta i den förra uppgraderingen om jag lägger in denna istället. Jag lade aldrig in den där 2.73.405.94-patchen.
Denna kör jag i bilen... http://www.biltema.se/Kontor---Teknik/Dator/Tillbehor/Universalhallare-for-mobiltelefon/ och den fungerar klockrent till...
Jag kör enbart c:geo och har tagit ca: 40 cacher nu. Jag tycker det fungerar klockrent! Som sagt oerhört smidigt att ha all info lättillgänglig i...