Separera namn med ett kommatecken.
Måste säga att jag tycker färgutbudet var ovanligt tråkigt och klent.. Vad väljer ni? Tror ni att vi i Sverige får fler färger? Är den svarta...
Som rubriken lyder så försvann min kalkylator efter att jag uppdaterade telefonen i helgen.. någon som vet vad Samsungs egna heter så man kan...
Hej har upptäckt att när jag använder den bakre kameran och har den på auto-läget så kan jag bara zooma in till 1.4 sen stannar bilden på det i...
Nån av er som använder onedrive som följer med telefonen? Är den jämförbar med dropbox? Dvs att den synkar snabbt och man kan välja vad som ska...
Ni som har beställt, vilken färg har ni valt och varför? Har ni sett dom live så berätta gärna om era åsikter.. Själv valde jag en guld av den...
Vågar man uppdatera sin s5a nu, har dom löst alla barnsjukdommar i lollipop? Har fegat länge nu haha..
Tjena! Har dragit mig för att uppdatera telefonen till lollipop efter all missnöje jag har läst om den, börjar det bli dags att göra det nu...
Vill ha en calenderwidget som man kan ha som visar hela månaden och dess händelser. Gillar den inbyggda i s5an men hittar den inte på denna...
Har kommit på att ljustyrka sänks rejält så fort man öppnar en pdf och ska läsa. Blir alldeles för mörkt så det knappt är läsbart. Är det en...
Hmm.. uppdateras inte dropbox med 2 nya år nu när man köpt s5an? Den börjar varna om att min tid håller på gå ut och att jag ska betala för att...
Rösta vad ni tycker. 1-5 där 5 är perfekt och 1 är usel Observera att det bara är er som har en egen s5a alla ni som inte har en men gillar...
Såg att en uppdatering kommit. Värt att uppdatera eller inte? Vad är positivt och vad är negativt?
Hej kära vänner! Har ett problem jag håller på att bli galen över. Fb appen har helt plötsligt slutat plinga till och visa mig i statusraden...
Dubbelpost Sorry
Hej! Märkte i helgen att navigatorn börjat blanda den vanliga rösten Med en sjukt dryg dataröst. Hur tusan stänger jag av den?
På mms kan man ställa in så man får reda på när någon tittar på mmset jag skickar. Finns det någon liknande funktion för sms? Leveransrapport har...
Försöket få nomedia. Att fungera så jag slipper visa upp allt i galleriet. Får det inte att fungera.Har dom tagit bort den funktionen?
Nu har min telefon gett sig tusan på att den vill ha JB. Har försökt dragit lite på det eftersom jag faktiskt är nöjd Med telefonen som den är...
Är det så på era också? Den blixtar till eller fladdrar till med ljuset innan den släcks En till fundering. Varför är sms signalen bara halv?
Min telefon har bett mig om simkoden några gänget idag. Normalt agerande eller är det kortet som glappar kanske?
Svara med 1-10 1=värdelös 10=Helt sjukt underbar Försvann 8 alternativ av ngn konstig anledning. Någon som vet hur man ändrar pollen?
Som rubriken lyder. Mitt Internet i mobilen har blivit riktigt segt på sista tiden. Har dom ändrat någonting eller kan det vara min telefon som...
På min galaxy s så går det att sortera appar till flera sidor i appdraw. Tex spel på en sida osv. Detta lyckas jag tyvärr inte med på tabben. Enda...
fungerar det sättet inte längre för att dölja bilder och annan media?
Kommer man inte åt samsungs egna appmarket utan simkort? Borde väl räcka med wifi?
Ärade kamrater! Vad är det för sverige och norden? XEE? Någon som har köpt sin platta från cdon? Det är ingen gråinport va?
Hej. Nu har jag inte den här telefonen själv men ska hjälpa en kompis som jag nyss pratade med. Hon säger att man inte kan radera en sms tråd. Så...
Fallet avslutat
Har nu försökt synka mina kontakter till google sen jag köpte telefonen. Utan att lyckas tyvärr. Min kalender och min mall synkar bra. Men varför...
Finns det nått bra sätt att nolla räkneverket för hur många app det kommit? Skulle varar bättre om den bara räknar osedda appar
Hej! Har märkt av att jag inte kan ringa videosamtal med min sgs. Någon som vet om det är något man behöver ställa in? Jag har telenor och det...