Separera namn med ett kommatecken.
Tack för alla svar, drog bara ur batteriet ur telefonen undernatten och satte sedan i det igen nu och nu fungerar den prima. :)
Glömde skriva det men det är testat ett antal gånger. :)
Hej! Köpte en sprillans ny Samsung Galaxy S2 idag satte i den på laddning och den vägrar starta. Det blir bara som på bilden nedan. Har suttit...
Lägger ner detta nu. Vänder mig till något annat forum istället oavsett om ägaren till telefonen har kvitto eller ej. Blir anklagad som en tjuv...
Jag har inte stulit telefonen. Det är en nära väns telefon. Hon hade hittat den och lämnat in den till polisen och det var ingen som kom och...
Hej! Nu är det så att jag har fått tag på en x10 mini. Och när man ska in i telefonen så är det lösenord. Går det återställa telefonen på något...
Tjena! Hittade detta: http://www.xda-developers.com/android/new-version-of-xdandroid-released/ funkar detta? Och om någon vet om detta...
Har provat men det går inte.
Har en ny fråga.. Loggade in i butiken på min farsas hero. Går det inte logga ut på något sätt sen?
Okej, tack för ett bra svar. Men går det att återställa om man har MoDaCo till normal ifall det skulle bli något strul?
Har provat nu. Och det blir precis som när jag ska göra mapparna i datorn. Jag kan göra mapparna och allt så de finns men sen kan jag inte se dom...
Vad e FAT32 och EXT4? :P
Va? :P
Ja, jag vet. Men de syns inte i telefonen.
Okej, har du något exempel på förbättring med MoDaCo? Och jag har ju prövat att göra mappar via utforskaren i datorn när telefonen är inkopplad,...
Hej! Det är så att jag har skaffat mig en HTC Hero. Och jag har två frågor. Den första är, vad det här MoDaCo eller vad det heter är? Har...