Separera namn med ett kommatecken.
Det är så jag med tänker, är inte intresserad av att lägga för mycket pengar på det, jag slösurfar och kollar blocket... Men jag vill inte byta...
Byggkvaliteten på den där verkar inte spela i samma liga som Huaweis lurar? Det är en aspekt jag med beaktar... Men jag vill ju inte byta ner...
Intressanta synpunkter! Jag är inte ute efter en rejäl uppgradering, men jag vill absolut inte byta ner mig. I så fall kan jag köpa batteri till...
Men hur står sig Kirin 710 mot 950? Om jag bara går på nummerserien så tolkar jag det som att Honor 8 är vassare? Eller de är imte direkt jämförbara?
Hej, Har idag en Honor 8 som jag varit väldigt nöjd med. Batteritiden börjar nu bli lite tveksam och högtalaren för samtal är kass. Börjar helt...
Nej jag valde att låta det vara avstängt...
Hej! Efter att ha uppdaterat till jb så har min batteritid försämrats avsevärt. Använder inte luren särskilt mycket under en dag, kollar klockan...
Ni som har uppdaterat, märker ni någon större skillnad mot förut eller är det bara verisionsnumret som ändrats? Batteritid/Prestanda? Vet någon...
Även jag gick tillbaka till återförsäljare och fick en ny. Har haft den edan mellandagarna och än så länge har den fungerat felfritt! Det ända...
Hej! Vilket skärmskydd är egentligen bäst? Med "bäst" avses både pris och skydd, alltså ett lagom övervägande... Hur är Teknikmagsinets iZound...
Tråkigt att höra att det inte löste sig... Min dog idag igen... 3:e gången gillt nu. Jag har pratat med en kompis som tidigare haft en s2:a...
Nej har inte testat med annat simkort, men kan det verkligen ha med det att göra? Min lur hängde sig i fredags igen... Telefonen kändes varm länge...
Uppdagade idag samma problem som ni nämner. Har inte haft min S2:a i mer än en vecka och idag dog den plötslig. Hade uppe telefonen och hade då...
Ja de har en app, men utan vettig möjlighet till tangentbord. Tänkte om det fanns någon "universal"...
Hej! Vet någon om det finns en någon app som man kan styra en Philips SmartTV med, med full tillgång till tangentbord? Alltså så att surfplattan...
blir det samma resultat av att uppdatera i plattan som via datorn? något att tänka på före uppdatering?
Jag tror att jag är med; istället för att hålla in bakåtknappen så skall jag hålla in home plus power? Jag testade förövrigt att återställa med...
Testade att installera nAa:s kernel och rom. Allt gick bra tills jag skulle intallera gapps. Då hängde sig luren... Testade att installera om...
Finns plattan kvar?
de säljs för 1500 kr nya, så något relevant under det är allt som är intressant från min sida...
vad vill du ha för den då?
Hej! Som rubriken lyder är jag sugen på att köpa en Playbook. Det är inte heligt vilken verision det är, så länge pris samt skick är tilltalande....
Finns den kvar?
Vad vill du ha kontant?
finns den fortfarande kvar?
Fler förslag?
Hej! Tänkte höra om någon sitter med en surfplatta i prisklass runt 1500:- som de vill bli av med (gärna billigare, men inget skit). Gärna i...
Ni som har en, var beställde ni? Vad fick ni ge?
Hej! Såg att tabletkungen.se säljer dessa för 1350:-. Är det en bra deal? Vad tycker ni som har den? Eller skall man lägga till 650:- och köpa en...
Gjorde som ni sade och flashade direkt. Verkar ha fungerat felfritt... Dock hittar jag inte var jag kan ändra inställning för det fysiska...
Så du menar att det finns ingen anledning att gå över stock ROM och kernel? Min tanke var om några kvarlevor blir kvar av ICS (med tillhörande...
Jag lade in denna här i veckan efter att en lång tid ha kört Pauls CM7 port på stock kernel. Trivdes bra med Pauls ROM men blev för nyfiken och...
Någon som vet något om denna platta? Utöver det som står här: Aoson M19 | Swedroid Någon som äger denna? Trevlig?
62 visningar men inga svar... Har verkligen ingen något att tillföra?
Hej! Jag vet att jag tidigare startat en tråd om plattköp, men den känns gammal och förlegad nu. MOD får gärna ta bort den! Frågan som jag...
Ligger den forfarande ute? Vad vill du ha för den?
Är intresserad av att köpa en surfplatta, men vill max betala 2000:-. Kan man få tag på något vettigt och ni som har plattor, använder ni dessa?
Hejsan! Flashade igår in MiniCM7 Pro V18 efter många om och men. När installationen i cwm var klar tryckte jag att den skulle reparera recovery...
Hej alla på Swedroid! Jag har en x10 mini pro som är helt "orginal". Jag har börjat fundera på att roota den och undrar varför man skall göra...
Har för mig att man bara kan fjärrstyra spotify med dem... Innebär att jag inte får ut ljudet ur min lur och därmed kanjag inte lyssna på dem då...