Separera namn med ett kommatecken.
Låter bra! Jag jobbar i Solna. Slutar runt 16 men hör av mig när det närnar sig
Smidigt! Tackar vi för. Vi tar detaljer imorgon då tycker jag:)
2500;) kan kanske hämtas då jag jobbar i sthlm
Jag skickade just ett PM:) Låter mer och mer som att jag gör ett köp.
Oja, det är jag:) Drar ett PM
Sånt gillar vi. F*n vad man är kluven..
Är den olåst och kan skickas inkl. frakt för det priset?
Var finns enheten? Bor i Sthlm själv:) PS. Färg? Jag är intresserad om det inte märks:P Men min N3'a fungerar ju bra och S6'an är väl inte...
Posta gärna bilder på hur den ser ut och vad som medföljer. Inköpt från vilken butik? Ungefärligt pris?
Tyvär inte?
V2.6 tillgänglig
Ingen skillnad mot tidigare versioner tycker jag. Omaktiveringslåset, funktionen för att hindra omaktivering vid t.ex stöld.
Möjligt ja:) Dock har jag ju inte det problemet, med pin.
Har AP XXUGNI4 CP ENC2 CSC GNJ1 Seems about right?
Då vet vi.
Kanske.. Ska dra in 2.5 i helgen iaf.. Finns det nyare modem för oss i norden? NI4?
Ja annars hade jag definitvt inte frågat här;) Tänkte ja skulle fråga här istället för xda
Kanske fel att fråga här men när jag försöker aktivera "Aktiveringslås" slår jag in lösenordet men funktionen aktiveras inte, alltså den bockas...
Då man jobbar i Solna kan det vara värt en träff?;) Vad köpte du den för? Och vad vill du ha på ett ungefär?
Är den i perfekt skick och svart, 6K?
Uppdaterat, återställt? Om så, så är en inlämning på sin plats.
Ja du kan uppdatera men inte via OTA, du har ju KNOX 0x1 om du inte använt Towelroot. Har du flashat nåt överhuvudtaget bryter du KNOX och är det...
Din firmware. VIll du bara "Unroota" den så kör unroot i din SUperSU-app. PS. Sök på 9005.
Återställ, uppdatera
Jo det gör den. Men du kan aktivera BT, WiFi osv men inte radiodelen, alltså 2-4G.
Då har du inget att förlora;)
Då "kanske det beror på att appen inte gillar root. Pröva "dölj root" för den.
The Ultimate PID Checker kan kolla nyckeln åt er. Finns på MDL.
Nån som vet varför jag får en hel del "Google Play har stoppats" ?
Nejdå, kör på.
För mig så gjorde dem det. Fick direkt ett meddelande som sa att jag inte är student. Kunde inte heller vara inloggad när jag besökte den...
Nu är jag inte student men erbjudande låter smaskigt. Trött på att behöva tanka "rätt ofta" Kollar Comviq om man är student eller om man ens...
Screen mirroring? WiFi Direct? Allcast?
Ja, stock fungerar bra såklart:) Tyckte mig höra hack i uppspelning även från surfplattan som kör stock. Kan vara så att högtalaren fått sig...
Smidig affär, köpare rekommenderas:)
Då är detta avslutat, Dikkie köpte den i en smidig affär:)
En trevlig ROM jag bytte till efter andras rekommendationer:) Positivt inställd till allt. Dock upplevde/upplever jag lite problem med...
Bra info! Uppdaterat:) Edit: För möte i sthlm: Jag slutar 15:00 imorgon och jobbar i Solna. Kan såklart ta mig runt bra med kollektivtrafik.
Beklagar det hehe men nu funkar länmken. Har fått 1000 i bud via PM och två möjliga köpare, en som kan tänkas köpa direkt....
Sänkt till 1000 SEK