Separera namn med ett kommatecken.
I mitt tycke är denna rom överlägsen de allra flesta kit kat baserade. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2617860...
Neatrom 4.1.2 är utan tvekan en av de bästa. Drog dock in senaste Ultima rom 15.0 och frågan är om den inte är strået vassare.
Topp! Drog in denna. Lovande intryck den första 12 timmarna. Tack för tipsen!!
Som?...tips är alltid trevligt :)
Håller med så klart! :) Synd bara att den är nedlagd och inte kommer i fler versioner.
Den bästa jag någonsin haft faktiskt. Någonstans mellan 1-3 dygn beroende på hur hårt jag använder nallen. Har den legat i fickan större delen av...
Finns en uppsjö av olika ICS Roms ute. Jag har testat de allra flesta och kommit till slutsatsen att BHuvan goyal är en av de bästa när det gäller...
Nu finns V6 av Docs ute: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1442169 Precis installerat så kan inte ge något omdöme än.
Jag. Väldigt nöjd med den. Snabb, inga buggar vad jag märkt och mycket bra batteritid. Den bästa ICS ROM jag hittills testat.
Bästa genom tiderna kan jag inte svara på, men GalaxyDroid är något utöver det vanliga! Snabb som tusan, många inställningar och tweaks och med en...
Någon som har strul med att det externa sd kortet inte syns? Eller kanske att det uppfattas som tomt i utforskaren, men där andra appar som...
Ursäkta om frågan är dum, men valde du rätt version där? D v s Odin-versionen och inte CMW? Jag körde in just denna deodexed via odin och den...
Tänkte jag skulle tipsa om ett riktigt snyggt tema till er som kör stock deodexed JVT. [10.31] i-way_series Green Edition [THEME JVT deodexed]...
Har haft precis samma problem med MIUI och CM den senaste tiden. Telefonen hamnar i en boot loop som bara kan avbrytas genom att dra ur batteriet....
Jag har kört MIUI ROM från och till och gillar verkligen hur grymt fint musik låter på denna ROM. Främst har det handlat om att DSP Manager...
Kör just nu med senaste stock (JVT) semaphore kernel och med ICS Launcher Beta. Aldrig haft bättre setup! Kolla in lite Nexus Prime prylar här om...
Någon mer än mig som har problem med ljudnivån i den nya MIUI Radion? Extremt höga ljudnivåer när den startar.
Tänkte jag skulle tipsa om ett riktigt stilrent tema som jag missat. Kolla in BLACK ANDROID THEME: BAT MIUI
Jag kör med 1.9.30 och kan ändra bakgrundsfärg.
Jag kan byta bakgrunden i sms konversationen? Har du testat att öppna sms appen och i själva start/huvudfönstret (inte inne i konversationer) att...
Intressant!!
Har nu upptäckt en lite störig bugg. Musikspelaren tappar biblioteket med jämna mellanrum, så att man måste göra en folder scan på nytt. Ganska...
Ver13 är i princip samma som 12. Ser ut som att han uppdaterat gmail applikationen, lagt till voodoo control och fixat lite med temat. Du skall...
Apropå schyssta teman, så tycker jag dessa två är riktigt snygga om man är ute efter den minimalistiska designen. Renovatai on deviantART...
Jepp. Har testat det. Mkt stilrent och snyggt!
Är inte så förtjust i temat...men en sån sak är ju enkelt att ordna. Vill ha ett mörkt tema med färgglada ikoner. Kör med det officiella dark...
Denna funkar betydligt bättre för min del i alla fall. Bästa batteritiden i jämförelse med både Galnet och original MIUI.
Kör också V12. Kan intyga att batteritid är mkt bra och att det är få buggar och konstigheter.
https://market.android.com/details?id=com.moo.android.inputmethod.latin.free&feature=search_result Jag brukar dra hem detta. Har ÅÄÖ ;)
Den enda buggen jag har hittat i V8 är att musikspelaren ibland får tokspel och höjer volymen rejält. Detta är kopplat till om man tar emot eller...
Ok. kör med jvp nu. skall testa jvo. tack för tips. Edit: JVO funkar kanon!!
Har också fantastiskt bra batteritid med denna Rom. Inget strul för övrigt heller, men upplever att jag ibland har riktigt dålig täckning. skall...
Jag har lyckats klämma ur riktigt bra batteritid med senaste Galnet releasen. Inget drain so far och allt funkar perfekt!
+1 på detta. Upplever också batteritiden som extremt bra på F1 Galaxy SII V6
Runt 36 timmar är det bästa jag lyckats trixa mig fram till i batteritid med Galnets Miui. Då var jag dock tvungen att vara väldigt restriktiv i...
Denna Rom är utan tvekan en av mina favoriter. Snygg, snabb och framför allt så har den enormt bra batteritid.
Jag har upptäck vad som kanske är en bugg. Verkar som om Miui launchern ibland väljer att inte visa bakgrundsbilder i högupplöst format. Får då...
Känslan och utseendet på denna ROM är verkligen utan mostycke. Nu är dessutom batteritiden grymt bra.
Måste helt klart vara något fel. Denna version är extremt snabb för mig och jah har testat både 2 och 3 av galnets Miui. Körde du cleanscript...
Hoppsan! Nästan hela mitt batteri laddade ut under natten. Under Battery Use, står det att det är Android OS som dragit i princip allt batteri....