Separera namn med ett kommatecken.
Surt att Samsung tillverkar Nexus S :p
Jag testade precis en ROM med Sense och det fungerar klockrent. Man laddar allt direkt från recovery menyn så det är mycket smidigare än innan.
Har jag förstått detta rätt, att det fungerar på vilken rom som helst. Även med Sense? Eller vilken ROM behöver man?
Fick tag i en.
Ja märkligt. Läste nog igenom det lite för hastigt, för jag förstod det som att "descriptor.h" var nödvändig för att få backupmanagern att starta...
Saknade sense som fan jag med, men nu när man moddat och flyttat runt alla ikoner där man vill ha dem och fixat alla widgetar, så börjar jag...
Nån som har någon?
Grejen är att jag inte ens startade om PS3an. La in filerna på en USB-sticka och installerade om backup managern. Då frågade den om jag ville...
1500kr. Kan hämta den i Östersund imorgon om önskas.
Ok:p jag kanske ska läsa saker lite mer noggrant innan man börjar mecka. Att det inte fungerade innan, men att det fungerar nu, är då ett stort...
http://www.mydigitallife.info/2010/09/06/psgroove-patch-to-enable-backup-manager-support-on-ps3/ Det var där jag tankade och lade in min...
Knepigt. För mej funkade det inte först. Sen jag lade in den filen så fungerade det helt plötsligt. Körde ingen annan Zip från telefonen....
Om du tänker såhär. Det man gör med telefonen är att öppna ps3an så att man kan köra "osignerad kod" Eftersom den är öppen så går det att lägga in...
Ja. Jag installerade backupmanagern utan descriptor.h och kunde bara göra backups, men inte starta dem. Lade till filen och installerade om...
Nej. Att man inte kan köra backups har endast med backupmanagern att göra. Man lägger bara till descriptor.h tillsammans med manager.pkg så...
Samma som för mej. Såhär löste jag det. Kör in denna ROM. Kör ZIP-filen från "recovery mode" ifall din telefon är rootad. Sen använder du dessa...
Man behöver tydligen lägga in denna fil tillsammans med manager.pkg på usb minnet när man installerar backupmanagern. De tog bort möjligheten att...
Nu har jag fått till allt förutom att spelen inte startar. Jag kan göra backups på både interna och externa hårddiskar, men det går inte att...
Exakt så har jag gjort varje gång, och telefonen har då fastnat vid den första "HTC-loggan" och jag har varit tvungen att kört in en ny ROM för...
Ja. För att återställa telefonen. Det är ps3 jailbreak zip jag försöker köra, men då startar inte telefonen efter reboot.
så här ser det ut för mej. [IMG] [IMG] Är det "install zip from sdcard" man ska ta?
Har nu fortfarande ett alternativ där det står "install zip from sdcard" Har inte testat än, för varje gång innan så hänger sej telefonen efter...
kör den nu. Körde en "typ" standard 2.1 innan. Jo jag vet. Jag har lagt båda filerna på minneskortet. Men ingenstans i någon meny i recovery står...
Jag måste göra något fel när jag kör Zip-filen. Hittar bara en meny där det står något i stil med "run zip from SD" (alltså inte update.zip) Men...
På min telefon fungerar det inte alls. Så fort jag kört PS3-signed.zip och startar om så startar inte telefonen.Den fastnar vid HTC loggan. Har...
Det är jag som är klantig. Trodde jag nedgraderat till 2.1 eftersom jag lyckades roota den. Trodde det bara gick på 2.1, men det var nog bara...
Jag kan starta telefonen i recovery mode, men det är allt. Går det att återställa på något sätt? Telefonen går inte att starta.
Den har stått vid den skärmen i 5min nu, men inget händer... Hur lång tid ska det ta?
Har precis nedgraderat och rootat
När jag kört PS3-signed.zip och rebootar så fastnar den vid den vita bakgrunden det står HTC. Nån som vet vad om är fel?
Jo. Undrar vad alla som säljer de chipen tänker. :D Helt plötsligt så vill alla ha dem. Har en gammal Windowstelefon liggandes, så jag tycker dom...
Blir det för meckigt att få igång det med android så får det bli en Teensy, alt. en färdig dongel. Det kommer nog dyka upp massvis med billiga...
Hade det varit en engångskostnad hade det varit en sak, men jag lyssnar inte på musik i mobilen så ofta att det är värt det. 100kr är inte så...
Portarna var det ja. Nu fungerar det. Tack så mycket.
Funkar klockrent inom mitt interna nätverk, men hittar ingen funktion så man kan streama musik över internet. Är jag är hemma kan jag lika gärna...
Ska genast testa detta. Tack så mycket.
Finns det något enkelt sett att få tillgång till sitt musik och filmbibliotek man har på datorn från sin telefon? Har testat några alternativ, men...
Det finns redan en fungerande app för Nokia N900, och nu betatestas en Androidversion för fullt. Det kräver tyvärr att telefonen är rootad....