Separera namn med ett kommatecken.
Spelar sporadiskt. Ark, Destiny, PUBG och nu senast World War Z. Sjukt nöjd med Stadia men att i World War Z hitta någon att spela co-op med är...
Bjuder 1000:- kan hämta i Sthlm.
Hände mig igår. 0 respons från läsaren. Jag rensade cache, tog bort mina registrerade fingeravtryck och registrerade nya. Funkade!
[IMG] Google Now Launcher Dashboard Clock widget Wallpaper av https://plus.google.com/113864156932644266851
Hej! Har inbjudning(ar?) att skicka. Skicka mig ett PM med e-post!
Jo... Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Har inte testat på länge. Sist var det nog partiledardebatten. Kollade på helskärm i chrome och överförde skärmen a la bilden. [IMG] Skickat från...
Samma signal. Sedan är ju streamat ljud alltid streamat. Vill man ha ljudorgasm köper man såklart vinylen. ;-) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Än så länge har jag hittat all musik jag sökt på Google Play. Hög bit-rate, bra ljud. I början förvånades jag över hur mycket datatrafik appen sög...
Spelar upp i helskärm och "överför skärmen" (från inställningsmenyn) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Så otroligt nöjd men så är jag ju också den största Google-nörden jag känner. Castar Youtube, Netflix, mina Google-fotoalbum och Play music....
Jag hade samma problem på tidigare version. Blev tipsad här på forumet om att det kunde bli så om man startar kameran från låsskärmen. När jag...
Just do it! Skriver på det nu och det är en fröjd. Nu saknas bara en num-pad för excel-jobb. Sen ska jag drämma min Telecaster i PC:n tills den...
Förlåt. Vilken kass recension... Jag är nöjd. Trevligt utförande och bra byggkvalitet för väldigt lite pengar. Lämnar man plattan och...
Linocell bluetooth keyboard. 199:- hos Kjell. Funkar ok.[IMG] Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Eeeh. Xperia S, så det är klart jag är nöjd. ;-) Min vän har en Z1 och jag föredrar helt klart mina N5 bilder framför hennes. Jag hittar inte...
Jag är supernöjd med kameran i N5! Här har du ett hdr+ foto. [IMG] Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Jag testade Art i början men då var inte alla mina appar optimerade för Art och gick därför inte att köra. Märkte för övrigt ingen större...
Här kommer en. Götgatan, skymning, n5, hdr+ och Googles photo editor.[IMG] Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Fint väder, lantliga vyer och havererandes photosphere. Jag lyckas mappa två varv men på det tredje varvet (neråt eller uppåt) så fryser kameran....
AJ då. Då vet jag inte... Något filformat som inte stöds kanske. Sry. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Knacka på bilden i konversationen så att bilden öppnas. Knacka på bilden igen och knacka sedan på de tre prickarna som visas längst upp till höger...
Du har rätt, det var en dålig bump. Jag undrar om det är någon som har hört något om när Google Music All Access kan tänkas komma till Sverige?...
Bump! Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Automatiskt här. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Eller så orkar de inte hålla koll på exakta leveranstider och drar till med längsta möjliga för att hålla ryggen fri... Skickat från min Nexus 7...
Då Tele2 sa att jag skulle få vänta 6-8 veckor på min N5 tänkte jag att jag skulle leta cover i godan ro. När luren sedan faktiskt dök upp redan...
Inställningar -> "om surfplattan" -> knacka upprepade gånger på "version" för att låsa upp utvecklaralternativen. Gå sedan tillbaka till...
LOL! Glöm inte byta till ART nu! Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Got it! OTA utan trix med ramverk. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Inget här heller...:thumbdown: Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Fick mitt "officiella" Google-Case idag. Bazula levererade på 24 timmar (minus helg). Skönt att kunna byta ut mitt rosa Asus Travel-Cover jag...
Väntar jag med. En lur från Sony har som tur är gjort mig väldigt tålmodig. ;) Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Skall absolut ge mitt betyg så fort jag fått min leverans. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Jag vet. Köpte alltså google-caset från Bazula för 578:- ink frakt. :what: Helt hutlöst dyrt och inge wake-funktion. Tycker det helt enkelt det är...
Köpt! sxs / Tapatalk 4
Av kommentarerna att dömma är det ganska många fler än vi som inte sett röken av någe OTA...
Trött man blir... Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Ni kan kalla mig sucker men jag har fallit pladask för Google Play Case. Hojta gärna om ni skulle se detta case dyka upp någon annan stans än i US...
Got it! cdon levererade på 32 timmar. Mycket nöjd so far. :-) Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4