Separera namn med ett kommatecken.
Hur gick det med telefonen?
P20 PRO. Ursäkta för ett stökigt hem Första bilden med AI på. Den andra bilden med nattläge, måste säga att den andra bilden visar ljus i rummet...
Ett till exempel på zoom. 1x, 3x, 5x. Master AI på. P20 PRO.
Ja då blir det en bra deal.
295kr per månad i 24 månader för 10 gb abonnemanget ser jag.
+1 på den!
Skippar det då, inte viktigt =)
Grymt plun. Tror det går att fixa en .zip-fil av GSD.apk och flasha den i recovery, men det har jag aldrig gjort. Får undersöka saken.
Tack Plun. C:\Fastboot>adb push GSD.apk /system/app error: device not found USB-felsökning är påslagen. Något annat jag måste göra före jag...
Fråga: är HTC Function Test borta i version 3.2? Slå in i dailern: *#*#3424#*#*.
Körde ett nytt test. Stängde av allt synkning och alla bakgrundsappar (än fast det verkar göras av batteritestet och när man slår på flygläget)...
100->79=21% sänkning. Inte helt nöjd. Kör ändå med en rom där Nvcpl-fixen är gjort.. Hur är det med synkning och bakgrund appar? Stängs det av...
En fundering, byter den ljusstyrka på skärmen innan testet? Edit: ja..:o Ser att det står "Backlight level: Maximum".
Pinsamt för mig :o Stort tack för hjälpen Uffe!
Dolphin Browser HD funkar, men ej i helskärm. Har en teori att det beror på "de 3 prickarna"/menyknappen i nederkant av skärmen. Någon med root...
Funkar Svtplay.se för er? Adobe Flash 11.1 är installerat. Webbläsare jag testat: - Chrome beta [FUNKAR EJ] - Webbläsaren som följer med,...
Svarar på min egen fråga. Runt 3h har dom flesta sagt i XDAs forum.
Hur lång tid tog det för er tills den blev fulladdad?
Grattis! Tar dig med en minut =) 3 apr kl 18:48 Alvesta, Försändelsen är inlämnad.
X Min skickad från halebop oxå :-)
Halebop chat:
Grymt mycket snack om TPH här.. håll diskussionen om HOX. Pretty plz ;)
Tack för invite!
Bakrund: Har en rootad HTC Desire med Leedroid Rom med A2DS+. Har backup på app/spel med Titanium backup, 96st app/spel. Uppdaterade till...
Fördelen med tethering är att du kan dela ut 3g till 8 olika användare, med usb kan du endast dela ut den till 1 användare. Kostar tether...
Köpte den här http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260577187359&ssPageName=STRK:MEWNX:IT 1A
Upplever samma sak, blir bättre om ej har ljudet på högsta möjliga.
Samma här, otroligt nöjd med den. Men nu får den nog ärvas av mig fru.