Separera namn med ett kommatecken.
Jag tänkte försöka sälja min bil på blocket istället hos handlaren då jag har fått ett pris på ungefär 80k för bilen när den går för ca 130k-140k...
Hittade denna när jag var bläddrade runt OnePlus 6 128gb Vit
Den kommer nu :)
Uff S21 Ultra med Phantom Navy var dödsläcker!! :D
Hur länge brukade de här hålla på nu igen? Måste hämta barnen sen :D
Tom Yum soppa :D
Jag rekommenderar att testa lägga ut den på sweclockers eller blocket också :)
Vad har du för aktuellt abonnemang? Vimla 3-50GB Hur många användare? 1 Vad betalar du per månad? 420kr kr om året. Varför valde du det?...
Hej Jullan, jag använder ett sportarmband och jag tror nog att det är svårt att få med skalet också :)
Några krav gällande trådlöst? layout(iso, ansi) eller brytare? :)
Skulle du vilja bygga ett eller plocka ett från hyllan? :)
Du också? Frågade den om utbildning? Samma här verkligen, sist var 20 april :D
Kom med 3 pack men behöver bara 1 så säljer de resterande två. Likt denna https://www.amazon.com/dp/B087NK1PG6/?tag=oid08-20 Finns nära Globen i...
Chromie :D
En offtopic fråga men hur tar du en sådan lång screenshot? :)
Inställningar, plats och därefter "Google -Platsangivelsens exakthet" :)
Jag har en Gen 2 som du kan få för 150+frakt ifall det låter intressant? :)
Följer! :)
Hahaha eller hur! :D
Köpte Chromecast Ultra och verkligen inga konstigheter! @Miiliio var supervänlig och jag kan varmt rekommendera honom!
Slå av location service, nu fungerar det som det ska för mig :) Exakt vad det heter "Google Location Accuracy" :)
Okej tack, jag ska testa en K400 och se hur det går! :)
Jag tycker att den översta är hemskt medan nedre är bättre :)
Hur ser man vad man har?
Tror att när jag var som mest aktiv och nördig var det nog minst 3 per år. Nu tecknade jag ett samsung upgrade för att hålla mig till 1 telefon i...
Åh tack! :D
Ah!! Tack verkligen! :)
Intressant! Vart finns den inställningen? :)
Ett stort problem med deras senaste uppdatering. [MEDIA] View:...
Sålda tyvärr :)
Jaha då är den alltså mer anpassad för att ha bredvid dörren? Den var ju inte så gigantiskt som jag trodde :D Jag kanske är lite trög men hur...
Jag hade exakt samma problem när jag installerade min Nest och trodde att det var defekt produkt men insåg att det bara var min Samsung telefon...
Precis den jag tittade på precis! Dock bor jag i lägenhet så jag är orolig att man inte får montera den där så mailade precis de för att kolla....
Hur vet man om den fungerar eller ej? Eller ska man satsa på BT direkt?
Har en gammal ue55js8005txxe smart tv från Samsung som jag är väldigt nöjd med! Ibland sitter jag och kollar på youtube och det är rätt tradigt...
Jaha? Tänkte faktiskt beställa därifrån men finns det någon som säljer det I EU? :)
Är det någon specifik som du söker efter?
Jag förstår, men hur är det ifall man har wrappat den och vill byta tillbaka till skal? Kan man bara dra på skalet eller mmåste man ta bort wrappen?
Okej tack, ska nog kolla på dbrand :) Men det känns som att man vill ha telefonen som den är utan skal men att den ska vara mer reptålig. Jag...
Hej, konceptet med skin wrap är väldigt nytt för mig och jag tänkte försöka testa det. Dock tänkte jag höra för och nackdelar med skinwrap och...