Separera namn med ett kommatecken.
Jag fortsätter lite i den här tråden istället för att skapa en ny.. Jag får upp det här felmedelandet: mount() expects 4 args, got 3...
Jag är ledsen men jag har inte fått det fungera än. Det som behövs ändra finns i res\layout-port/launcher.xml leta upp...
stock sms app >>> [MOD] Services.jar mod to allow BLN on stock Mms.apk - xda-developers Har dock inte testat...
Flasha in rätt stockrom och gör en factortreset.
Ta en titt på exempelvis galaxy s2 forumet så kan du se vad man kan göra... Jag har aldrig haft en budgetandroid så någon annan skillnad kan...
jaha då e jag me :) Troligtvis inom de närmaste veckorna då de har släppts officiellt i Polen nu.
Än så länge finns det väl inte någon ny android version eller tänker ni 2.3.5?
Återkommer i helgen. Den är väldig jobbig att decompilera då man måste använda frameworken.
Det är en .xml fil som måste ändras...
Inget fel på ebay men jag hade inte egentligen lust att vänta en vecka för att få den.
Måste få tag i en usb otg-kabel fortast möjligen men det verkar bara vara ebay som gäller. Någon som har sett en i fysik butik?
Om du är datanörd tycker jag definitivt att du ska köpa en "större" nalle då det finns så himla många fler utvecklare till dom och mycket mera att...
Ett tips är att skriva ut en förklaring i market om varför den använder den behörigheten för att slippa negativa kommentarer. exempel:...
Ja, det behövs root.
default.prop existerar inte längre i de nya firmwaren så därför fungerar inte det här tricket längre. Nu måste man gå längre in i apk-filen för...
Inte så svårt att ändra... [MOD][GUIDE] Mms.apk with Sent time/"Unlimited" Contacts adding//No MMS Convert - xda-developers
Jag har bara haft dåliga erfarenheter av rom manager så det får någon annan svara på. Annars har cf-root något liknande: [IMG]
Här finns lite blandad information du kan ta del av :) [REF][WIP] Guide to the Galaxy S II and Android - xda-developers
Nja, om det är cwm du vill åt ska du givetvis flasha in cf-root. Guiden i första inlägget gäller om man ENDAST vill ha root.
Öppna romfilen (.zip) och leta efter gallery3d.apk och kopiera den till din telefonen. (system/app) Om den inte finns i docs så testa en annan rom.
Med guiden i första inlägget krävs en extra flashing men telefonen kommer att vara helt original+root. Med Cf-root så får man en gul...
Har också fått upp den där buggen ibland (inte jämt) Ska försöka och tänka på vad jag gör när den dyker upp nästa gång :)
Fråga först, google sen... Jag är ju snäll så jag svarar ändå. Håll in hem-knappen och tryck på powerknappen.
Kan inte du moparlinke; skapa en topic med CF-root istället då det blir lite konstigt när det står en guide i första inlägget men så diskuteras...
Om du följer guiden och använder dig av Sweden Generic så kommer du att få den senaste firmwaren som kies erbjuder, dvs kf3.
Den senaste obrandade svenska är KF3. Ladda ner den här: [ROM][GUIDE]Download & Flash the latest stock ROM for I9100 using Odin or Kies! -...
Flasha hela romen här istället. [ROM][GUIDE]Download & Flash the latest stock ROM for I9100 using Odin or Kies! - xda-developers Mycket enklare...
Du sätter väl USB-sladden direkt i moderkortet, dvs bak på datorn? Använd INTE någon USB-hub eller USB-kontakterna på framsidan av datorn.
Jag hörde lite snabbt (från tredjehand) att det var norrmän som hade utfört attackerna. edit: kanske redan var känt i tidningarna nu :)
Jag köpte den härifrån tillsammans med ett skal. Paketet kom sedan till mitt postombud. Exogear Exomount Universal Car Mount iPhone Cell Phone |...
Någon som har koll på internettrafiken? Tjänar man på att använda Viber istället för GSM/SMS?
Anledningen till att koppla in en DVD-läsare är.... För att man kan :)
Följ instruktionen här och flasha in stock romen. Den svenska obrandade versionen är Nordic NEE. [ROM][GUIDE]Download & Flash the latest stock ROM...
Kände nu att det jag ville få fram egentligen blev lite långsökt så här kommer förklaringen :) Jo, när TS (eller någon annan) skriver att han...
I min instruktionsbok står det nämligen att man inte får modifiera telefonen för då upphör garantin att gälla vilket man gör i båda fallen....
Flasha/Roota; same shit different name eller vad man nu säger :)
Nu hängde jag inte riktigt med på det sista du skrev men för att komma till download mode igen så ta ur batteriet (så telefonen stänger av sig...
Uppdaterade du via kies? Egentligen ska det ju det andra du säger. Kan du skriva upp hela bokstavskombinationen som Kies säger att du har?
Lite bilder :) Exogear Exomount Universal Car Mount [SPOILER]
Bara en undran... Hur får man login till beta kitchen :) ?