Separera namn med ett kommatecken.
Jag tycker absolut inte att telefonen är värd att köpa när den kostar 7890 SEK hos NetonNet just nu. Max 5000 SEK tycker jag är ett lagom pris...
Tycker Swiftkey är fantastiskt på att växla mellan språken. Den känner ju av vilket språk du skriver på och ändrar automatiskt. har aldrig haft...
LG V10 kostar ju inte mycket alls.. om man nu vill köpa en lite äldre mobil. såg att den låg mellan 1500-2000 SEK på ebay någon 1000 lapp dyrare...
LG G6 hade jag med som en köpkandidat för ny mobil. Men när info om att den inte har SD835 så är den inte med längre. SD835 när jag väl köper en...
Som jag har fattat det hela så kan du bara dra av Svensk moms. köper du en produkt i ett annat land kan du inte dra momsen som landet i fråga har...
Jag tror jag kommer välja HTC (flaggskeppet för 2017) dock så kommer jag inte veta innan jag ser spec på luren. Gillade HTC 10 pga av den var så...
Hoppas du blir riktigt nöjd... Jag väntar på vad HTC kommer med under MWC innan jag bestämmer mig.. Hoppas de kommer med telefon som gav samma...
Blir inget köp utav HTC U Ultar eller Play för min del... Väntar Vidare på HTC 11 ist.
Lästa detta idag.. Dock inte sugen på en 6" till känns det som. Men när jag väl köper så vill jag köpa något av de bästa....
De skulle behöva komma ut med dem tidigt med tanke på att Samsung Galaxy säljer som smör i solsken. Är riktigt nyfiken på vad årets flaggskepp...
Det har kommit lite mera rykten ang 12/1 Från Pocketnow
Det är jätte gammal video det.. det finns en del rykten om HTC 11 men inte mycket de som video visar. Gillar iaf konceptet som videon visar. Vi...
Jag var in på någon svensk tech sida om hade listat det.. kommer inte ihåg vilken det var just nu. googla så får du nog fram det. flera...
Den lär väl komma när som.. har inte kollat så mycket då den inte är intressant för mig. Edit: såg nyss att den ska komma 2017-01-06
skulle tro på någon månad efter Barcelona mässan som är i slutet av feb.
Eftersom att Nexus har dött och Pixel inte är intressant så blir nog min nya lur en HTC. Men jag tror att jag väntar på att HTC 11 kommer. De få...
Just klar med säsong 1 utav The Returnd (Netflix)
Jag håller mig främst till Landskamper när det gäller fotboll... Då är det Sverige & Tyskland man håller på. Annars är hockey mycket roligare att...
Har inget favorit lag direkt..
jag såg också det... fast häller dem en Man U.
Håller just nu på att kolla på Luke Cage på Netflix.. Riktigt bra. Netflix kan leverera serier.
Någon som ska köpa ny mobil nästa år? Vilken modell ser ni fram emot och vilken tror ni att ni kommer att köpa?
Hade jag haft pengar jade jag köpt detta till mig själv i julklapp http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3378289&ref=192
Installerat.. få leka ikväll med det helt enkelt om tid finns..
Jo såg att CMTE inte var impleterad än.. men såg på G+ att folk laggt upp skärmdumpar där de har teman DU 11
Kör samma som nu... Försökte med AOSiP med de hade något fel i sin build för N6 då blev det DU ist. Har de någon tema motor? inte lyktas få syn på...
Det som är irriterande är att även om man kollar och avmarkera vissar mobilen lika många avisering 5min senare igen
[ATTACH] så jävla irriterad... Spelar ingen roll hur mycket man kollar...
flera år sedan jag fick sova så länge
[MEDIA] View: https://open.spotify.com/album/5LK6DCdahD6OyHinbwM6Gv Fin musik på en fredag på jobbet...
LÖRDAG imorgon... så jävla skönt att få gå lite...
1 av 2 barn sjuka.. jippii va skoj :mad:
Fär att låta ung. Det är fet många aviseringar för mig... Du behöver bajsa och en kopp kaffe...
Har missat att det finns 1 sådan här... får checka ikväll lite.
Får kanske skappa en tård för den och se hur många Swedroiders man får med på utmaningen...
Tänkte börja med lite hemma träning.. Någon mera som är bra på utmaningen. 30 dagar Man hinner inte till gymet nu längre när man har barnen själv...
Äntligen lunch [emoji176]
Deras UI får TW att vara en mycket vaker skapelse.. varför kan inte de bara tillverka mobiler med Vanilla med lite extra funktioner. INte ändra...
10 år för ung är hon... Du har kortslutning i skallen [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Det måste jag kolla in... Ska kolla direkt om de har ljudet jag vill köpa..