Separera namn med ett kommatecken.
Ska man tro på de som skriver där så blir det tydligen lite bättre läshastighet? Nu får du väl inte igång luren mer strax, hi hi. Öppna några...
TrueCaller vill jag då inte vara utan :cool: kul när någon ringer fel hi hi när man vet var de bor och vad de heter
Grattis! Skönt att vi lyckades lösa det :cool:
Ladda den härifrån då,min dropbox http://dl.dropbox.com/u/23571312/net.supware.ti83-1.apk Funkar inte detta då vet i katten? Då har du nått...
http://www.mediafire.com/?ys5hu52n5t8n4h2 Tanka i stereo , hi hi
Ja jag ska erkänna att den CD n har jag aldrig testat? Jag kör ju genom en av Linuxburkarna här och då kopplar jag kortläsaren och i med kortet...
Ja plocka i den du,he he den är på disken men vet inte om jag ska läsa in den? ÄSCH nu får man skämmas!! Du har redan he he du ser hur dåligt jag...
Ja du får "Bränna" ut den på en CD och boota upp maskinen på det, det är alltså ett litet bootbart Linux system (en live CD) så boota upp på den o...
Nä det håller jag med om, de är de bättre korten.Nä som jag sa så skulle det vara intressant att testa i en Linuxmaskin och går inte det heller ja...
I det läget hade jag testat i en av mina Linux maskiner med Gparted.Men det låter som kortet har gjort sitt? Är kortet ett Samsung? I så fall är...
Tack! Jag var lite nyfiken.Man undrar ju vad som hände sedan? :cool: Jag har inte de problemen, jag märker knappt någon skillnad mellan mobilt...
Du kan ju testa att öppna "Den här datorn" och ser du kortet där så högerklicka på det och välj Egenskaper / Verktyg /felkontroll och "reparera...
Det gäller att vara på hugget he he :cool:
Mobila nätverk / Åtkomstpunktsnamn / Telenor SE MMS / MMSC där ska det vara mms och inget annat.I min är det ALLTID mss efter att jag har installerat
Ja det borde ju ha ett samband? Det är ju radio det med och en del säger att de har fått ökad hastighet med bytet? Ja kolla vänstra sidan jag kör...
RIL är drivrutiner för radio
Inställningar / Om telefonen / Programvaruinformation / Basbandversionen Där är din radio Och har du som jag 32.49.00.32_u5.11.05.27 och byter...
Körde Iphone 2G innan, och inte visste jag att man kunde ha så här skoj? :cool:
Det är ju fusk,hi hi. :)
SÅ! Nu kör jag en sväng till med den här historien.Jag blev tvungen att installera om mitt system idag, jag körde på den nya romen uppepå den...
Nej nej !! Jag hade v8 av Cooelex i innan. OCH! Har kört denna i några dagar nu och är SJUKT NÖJD! Den får vara där eftersom den fungerar helt...
Jag kan dessvärre inte svara på det eftersom jag bara tömde Dalviks cach och läste på den uppepå den andra.Så jag hade inget att återställa.Och...
Det var bra, för det verkar vara ett ganska vanligt problem detta.
Tänkte jag skulle dela med mig lite, Har haft problem med alarm signaler.Eller rättare sagt att få till musik som alarm. Så jag skapade en mapp...
Ny ROM i luren, Cool HD v9 Base 1.84. Nu ska det inte ta så lång tid att ladda enligt info. Går bra har även lyckats att få till en "Powerwidget"...
Har du sett denna tråden? Det finns mig veterligen bara två saker att göra och det ena är att som jag sa innan tömma kortet och sedan formatera...
Har gjort detta säkert 35 gånger he he startar om den nu igen bara för att försöka att få den till att tömma DNS Nej det vill inte
Bäst att testa igen, har gjort detta så många gånger men nada.Men jag provar en gång till. he he :p nä det är samma jäklar reklam jag kan inte...
Ja eftersom vi var inne i en annan tråd och skrev om denna programvara så gör jag en egen tråd om den. Fungerar över förväntningar, bra...
Jo men jag har lärt mig att inte alla är bekväma med engelskan.
Har suttit o mekat med Sd kort hela dagen idag,brukar inte vara några större problem. gör så att du kopierar det som finns på FAT partitionen på...
Det som hände var ju att din dator gjorde exakt det som jag tänkte att du skulle göra manuellt. Men det var ju gott att det löste sig till slut. :)
När Android startar, ser DalvikVM igenom alla dina program (. APK-filer) och ramar, och bygger ett träd av beroenden. Den använder detta beroende...
Den sista versionen 2.0.1 går bra måste jag säga, sällan det kom upp några felmess. Denna känns nog lite "raskare"för att när jag trycker på...
Nja? Lite för tidigt att uttala sig kanske? Men den känns "rapp" och väldigt stabil faktist än så länge. :cool:
Fan då får man på det igen strax,he he (skojar bara) :p
Ja det var så jag tänkte, och om jag inte fick fel för mig så är det väl samma kernell?.
1864 (Den går fint luren) Jag "Plockade lite här o där" jag tog powerpanelen ifrån den andra o satt o tänkte (Den startar nog inte nu?) men det...
Jag har tryckt konstant på min i fem timmar nu iallafall och har fortfarande 36% kvar :cool: Jag hade 80% när jag började
coolexe hd v.8 A2SD stock Får 1864 med ett class 2 kort ,alltså lite högre än med HTC Desiré @998MHz iNsertCoin 2.0.1 som genererade 1846 men med...